ג'ורג' מייקל מת בגיל 53

הכריסמס האחרון שלו

ג'ורג' מייקל

ג'ורג' מייקל נפטר בגיל 53
/5

בימים הקרובים ישמיעו הרבה את Last Chrismas , הלהיט של להקתו בעבר "וואהם!" מייקל "מת בשלווה בביתו" הייתה לשון ההודעה על מותו של ג'ורג' מייקל, כוכב הפופ הגדול של שנות השמונים. זה היה הכריסמס האחרון שלו. המעריצים כבר מתקבצים סביב ביתו שבאוקסופדשיר. מצטטים הודעות השתתפות בצער של ידידו אלטון ג'ון, של חברו לצמד "וואהם!"  – אנדרו רידג'לי. גם מקהילת הלהט"ב, שמייקל היה מתומכיה הבולטים.
כעורך מדורי הפופ ב"מעריב לנוער", ג'ורג' מייקל כיכב על שערים ופוסטרים רבים בשנות השמונים. מגה סטאר של השנים ההן גם כחציו של הצמד וואהם! הזכור משיר כמו Wake Me Up, ובהמשך כסולן של להיטי ענק כמו Careless Whisper, Faith.  בסך הכל – 11 להיטי מקום ראשון בבריטניה ומכירות של כ-100 מילון אלבומים בקריירה שנמשכה כארבעה עשורים. אלבומו האחרון "סימפוניקה" יצא ב-2014.
ג'ורג' מייקל  שנולד בלונדון כ –   לGeorgios Kyriacos Panayiotou להורים ממוצא קפריסאי, החל את דרכו בפופ עם חבר ללימודים – אנדרו רידג'לי שביחד הקימו את הצמד וואהם!. הם נפרדו ב-1986. מייקל עלה על מסלול של קריירת סולו מוצלחת במיוחד שבמהלכה הקליט עם אלטון ג'ון, ארתה פרנקלין ולהקת קווין אחרי מותו של פרדי מרקורי.
אירועים בחייו: ג'ורג' מייקל הסתבך לא אחת עם החוק. הוא נעצר ב-1998 בלוס אנג'לס לאחר שאונן בשירותים ציבוריים בלוס אנג'לס. לאחר מכן הוא יצא מהארון ואף שילב את התקרית בקליפ שצילם. Outside, השיר שהוציא בעקבות אותו אירוע הגיע גבוה מאוד במצעדים. בשנים אחרי שהוציא את Patience ב-2004, הוא נעצר פעמים אחדות על אחזקת סמים ועל נהיגה תחת השפעת סמים. ב-2011 הודיע על סיום יחסיו עם חברו גוס אחרי 15 שנה. באותה שנה הוא כמעט נפטר מהסתבכות בדלקת ריאות. הרופאים בבית החולים בוינה הצילו אותו ע"י ביצוע חיתוך בקנה הנשימה שלו. . במאי 2013 מייקל הוטס לבית חולים בעקבות פציעת ראש בתאונה בלונדון.
מייקל נכנס לפנתיאון של הפופ בזכות מנגינות נהדרות כ – ישו לילד", "דמות אב", "לחישה פזיזה", אל תיתן לשמש" בדואט עם אלטון ג'ון, "פינה אחרת", "פרידום 90", "סטאר פיפל". אי אפשר לפסוח על עוצמות ההבעה של מייקל.  מה שמתבהר לחלוטין: מייקל ידע מוסיקה שחורה על רזיה, מגוספל’ס ועד סול ופאנקי, והאוריינטציה השחורה בולטת ברוב השירים, חלקם בלדות סול מצוינות. מייקל היה מיחידי הסגולה שעשה את זה בכישרון אותנטי – שילוב של מקצבי הריתם-אנ’-בלוז עם מלודיות מחניפות.

George Michael – Careless Whisper

https://www.youtube.com/watch?v=QYkE3vpWJjY

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן