גידי-גוב -צילום-מרגלית-חרסונסקי

גידי גוב יופיע עם תזמורת המהפכה

מה לגידי גוב ולמהפכות? 

/5

מסתדרת לכם הכותרת – גידי גוב יופיע עם תזמורת המהפכה? מה לגידי גוב ולמהפכות, ועוד ממרום גילו ועולמו המוסיקלי המיינסטרימי?  אנחנו מדברים על ה- 13.1.22 בבית הארה בתל-אביב. את האתגר לקחו על עצמם של רועי אופנהיים וזהר שרון, המנהלים האומנותיים של תזמורת המהפכה.
אל תצפו לשירים חדשים. גוב יחזור לאזורי הנוחות עם רשימת שירים שמאחוריה טובי היוצרים בישראל – "אין עוד יום", "שלל שרב", "נאחז באוויר", "נערה במשקפיים", "ככה היא באמצע", "פרימה", "מי תרצי", "בואי נישאר", "כמעט סתיו", "שטח ההפקר" ואחרים.
העניין הוא בעיבודים חדשים שנכתבו במיוחד למופע הזה, כמו גם ה"פילרים" בין השירים במסורת ההופעות של התזמורת: הקרנות וידאו המלוות בנגינה תזמורתית חיה. המיועדת להאיר צדדים שונים בקריירה הרב-גונית של גוב, במיוחד את עשייתו הטלוויזיונית כשחקן קומי בתכניות "זהו-זה" ופרטנר אולטימטיבי בתוכנית "המסע המופלא של אהרוני וגידי". במסגרת זאת יבוצעו במופע מספר יצירות חדשות: "זהו גידי" – יצירה מקורית לתזמורת ווידאו של המלחין אבנר קלמר המבוססת על שלל הדמויות שגידי גילם לאורך השנים מתוך תוכניות "זהו זה"; "תנו לגדול בשקט" ("אפונה וגזר") – עיבוד לשיר האהוב המשלב בתוכו יצירה מקורית של המלחין אמיר לקנר המבוססת על קטעי וידאו מתוך סדרת הטלוויזיה "המסע המופלא של אהרוני וגידי", עדיין מחכה לך" + "זמר לספינה" – עיבוד של המלחין זהר שרון המשלב בין שני שירים שכתב המשורר והפזמונאי חיים חפר, אותם ביצע גידי גוב בתקופות שונות בחייו.
גוב ישיר בליווי התזמורת את "עדיין מחכה לך" (מתוך האלבום "אין עוד יום") כשעל המסך ברקע ישולב השיר "זמר לספינה" אשר ביצע גוב בטלוויזיה הישראלית בשנת 1976 (ואשר הופיע באלבום הסולו הראשון שלו). עך הנייר זה נשמע כמופע המאתגר והמורכב ביותר של גוב לאורך הקריירה שלו.

מנצח: רועי אופנהיים, מעבדים ומלחינים: אבנר קלמר, אורן לוק, אמיר לקנר, זהר שרון, ייעוץ אמנותי: ערן ויץ, מעצב סאונד: ואל קוטלר, מעצב תאורה: אורי מורג, מעצב וידאו: אורן גבאי.

מנצח: רועי אופנהיים, מעבדים ומלחינים: אבנר קלמר, אורן לוק, אמיר לקנר, זהר שרון, ייעוץ אמנותי: ערן ויץ, מעצב סאונד: ואל קוטלר, מעצב תאורה: אורי מורג, מעצב וידאו: אורן גבאי.

שלל שרב – גידי גוב ויהודה פוליקר, צולם במופע "לילה גוב על הבמה" / "שירים מלילה גוב". היכל התרבות תל אביב, 05.06.2019.

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן