ג'יימס בלייק

ג'יימס בלייק – Before

ה- EP של ארבע רצועות הוא הומאז' לימי המועדונים של ג'יימס בלייק בלונדון

הליקון
/5

ה- EP של ארבע רצועות הוא הומאז' לימי המועדונים של ג'יימס בלייק בלונדון. בלייק חוזר לשורשיו במסלולי רחבת הריקודים הסוחפים הללו תוך שהוא מציג את התפתחות המוזיקה שלו.
ה- EP הוא הביטוי של "כמיהה להתרוממות ברחבת הריקודים", תזכורת לכך שהוא המשיך להיות תקליטן ולהיות מחובר לתרבות מועדונים מחתרתית במשך כל הזמן הזה, אך גם הצהרה על "סוף סוף להיות בעל ביטחון לשים את הקול שלי על מקצבי רחבת הריקודים". ב – Before הוא שר: "שום דבר לא לשווא, כי מעולם לא היה לי את זה טוב לפני כן"
בלייק כמו לוקח את חופש וצולל חזרה לאהבתו לתרבות המועדונים, ומביא איתו את כל מה שלמד בדרך. הרבה מהמוזיקה כאן נוגעת לשירים המוקדמים יותר שלו כמפיק – הפתיחה 'I Keep Calling' מציגה מניפולציה ווקאלית שאפיינה את 'CMYK', סינגל משנת 2010 – אך בעוד השיר הזה אופיין בסאוונד קר ומרוחק, 'אני ממשיך להתקשר'מרגיש חום של סינת'ים.
"אני לא הקיץ של כל הדאגות שלי, ואני לא הקיץ שלך / אני לא קיץ 2015, אבל אני יכול להיות הקיץ של עכשיו", הוא שר, והקצב המניע שנבנה אט אט מייצר מקדם תחושה זו של תנועה והתקדמות. EP שהוא דיוקן של השלמה עם העצמי שלך בעבר, סוף סוף לחיות בהווה, ולהפוך בשמחה לאדם שתמיד פחדת להיות.

I Keep Calling
Before
Do You Ever
Summer Of Now

(James Blake – Before (Official Quarantine Video

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן