ג'סטין ביבר – ב- 14 באפריל בפארק הירקון

/5

ג'סטין ביבר – ההיסטריה מגיעה גם לכאן  – 14 באפריל 2011 פארק הירקון. את הכוכב ייבא לארץ האמרגן מרסל אברהם, מי שהביא לישראל את לאונרד כהן, אלטון ג'ון, מטאליקה ואחרים.

אברהם סיכם  את הפרטים האחרונים עם מנהליו של ביבר, וחתם על חוזה הבאתו לישראל . צוות ההפקה המקומי, המפיק גד אורון ועורך הדין חגי שטרוויס יצאו לאלבמה שבארצות הברית לצורך תיאומי ההפקה. הם יפגשו עם האומן ומנהליו האישיים.

מכירת הכרטיסים תחל רק בחודש הבא. מחיריהם עדיין לא פרסמו.
ג'סטין ביבר בן 16, קטף בחודש האחרון את ארבעת הפרסים החשובים והמובילים  בטקס ה-
AMA   טקס פרסי המוסיקה האמריקאית : פרס אומן השנה, אומן הפופ של השנה, פריצת הדרך של השנה ואלבום הפופ רוק של השנה. אלבום הבכורה שלו הגיע למעמד פלטינה בקנדה וארצות הברית, ולמעמד אלבום כסף בבריטניה ונכנס למקום השני במכירות אלבומים לשנת 2009. ביבר הפך לאמן היחידי בהיסטוריה שכל שירי אלבומו היו במצעד הבילבורד האמריקאי.

 ביבר התפרסם לראשונה בגיל 13 אחרי שהוציא ליוטיוב סרטונים ובהם קאברים ללהיטים של זמרים מצליחים כאשר, כריס בראון, סטיסי וונדר, ג'סטין טימברלייק. מנהל השיווק לשעבר של  So So Def ראה את הסרטונים שלו ברשת והפגישו עם הזמר אשר. באוקטובר 2008, הוחתם בחברת התקליטים "איילנד" שבבעלות קבוצת יוניברסל. בנובמבר 2009 יצא אלבום הבכורה שלו My World,  שחלק ניכר משיריו הפכו ללהיטי ענק. ב-2010 יצא האלבום השני של ביבר. My World 2.0 ובתוכו Baby שבו השתתף הראפר לודקריס, הקליפ לשיר זכה למספר הצפיות הגבוה ביותר ביוטיוב – מעל 370 מיליון צפיות.

 

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן