ג'סטין ביבר ו – One Direction אינם מועמדים לגראמי

/5

ג'סטין ביבר ולהקת הבנים One Direction אינם נמצאים ברשימת המועמדים לפרסי הגראמי 2013. הפתעה? תלוי למי: למעריציהם – אכזבה, אבל מתברר, שאנשי האקדמיה שבוחרת את רשימות המועמדים – לא בראש אחד איתם. גם "גאנגנם סטייל" Gangnam Style של סיי Psy, הלהיט המצליח של השנה יכול לשכוח מגראמי.
ביבר בן ה-18 זכה בשלושה פרסים במסגרת אחרת – פרסי המוסיקה האמריקנית בנובמבר (פרסים שבוחר הקהל הרחב). ביבר עצמו לא הגיב על "הדחתו" מרשימת המועמדים. הא השאיר את מלאכת הזעם על ההחלטה למנהלו סקוטר בראון, שהוציא הודעה בטוויטר בנוסח – "לעזאזל האקדמיה של הגראמי. לילד יש הצלחת ענק, אלבום נמכר,סיבוב סולד אאוט. הגיע הזמן שיכירו בו"! את ההודעה הזו קיבלו 31 מיליון מערציו של ביבר בטוויטר.
הזמר הקנדי שמעולם לא זכה בגראמי, הוציא ביוני את את אלבומו Believe, שהניב כעשרה להיטים. גם להקת הבנים הבריטית הנערצת One Direction, נשארה בידיים ריקות מפרסי גראמי, למרות שאלבומה Up All Night הוא הצלחת ענק במצעד הבילבורד האמריקני והופעותיה – סולד אאוט.
מי כן בולט ברשימה? היוצר – זמר האמריקני פרנק אושן, להקת The Black Keys, להקת Mumford & Sons, ג'יי-זי וקניה ווסט על אלבומם המשותף. המועמדים לפרסי הגראמי נקבעים ע"י חברי "אקדמיית ההקלטות" The Recording Academy ב-81 קטגוריות.

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן