ג'סטין ביבר יוצא לדרך בשנת 2021 עם Anyone

צפו בקליפ: ג'סטין ביבר יוצא לדרך בשנה החדשה עם Anyone

ג'סטין ביבר לא נח. הוא ממהר לפתוח את 2021 בסרטון מושקע מאוד

/5

ג'סטין ביבר לא נח. הוא ממהר לפתוח את 2021 בסרטון מושקע מאוד  לשיר Anyone. בסרטון, בבימויו של קולין טילי,  ביבר הוא מתאגרף בזירה. בתחילת הקליפ מתעמל במשקולות ליד לול תרנגולות, שותה ביצים מחזר אחרי השחקנית זואי דויטש. "אני לא יכול לחשוב על דרך טובה יותר לסגור את שנת 2020 ולהתחיל את שנת 2021 מאשר לחגוג עם מעריציי בכל רחבי העולם ולשתף אותם במוזיקה החדשה הזו", מצהיר ביבר.
"מבחינתי האישית, השנה האחרונה היתה מרפא ומהפך. 'כל אחד' הוא שיר כל כך מיוחד, מלאי תקווה, המנון. זה נותן את הטון לשנה חדשה בהירה יותר מלאת תקווה ואפשרויות".

Changes, אלבומו האחרון שיצא בפברואר זכה מאז בשלוש מועמדויות לגראמי, כולל אלבום פופ ווקאלי הטוב ביותר, ביצועי פופ סולו הטובים ביותר עבור "יאמי" והביצועים הטובים ביותר לדואו / להקת פופ קבוצה עבור “Intentions” עם קוואבו (Quavo)
גם לאחר Changes, ביבר המשיך להוציא דברים חדשים במהלך 2020, חבר לראשונה עם צ'אנס הראפר ב – "Holy" ועם בלנקו ב – "Lonely". הוא שותף גם ב“Monster” של שון מנדס וברימיקס ללהיט 24kgoldn.

ביקורת: מבחינת ג'סטין ביבר, המגיפה היא קטליזטור. הוא משגר את הפופ הענוג הרכרוכי השקט הזה אל עולם כאוטי. עסקים כרגיל. מכל מקום, נשמע הרבה יותר טוב מ –  "Yummy". המילים נקראות כמכתב אהבה בסיסי. ג'סטין ביבר נחמד ונעים, לא ממציא משהו שיש לבשר עליו ברחובות הערים. הקליפ מוזר, לא מסתדר לי עם רוח השיר, וזירת האיגרוף היא היא לא פחות מפעלול פופוליסטי.

ג'סטין ביבר – מישהו Anyone

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן