ג'סטין ביבר מעדכן על שיפור במצבו

ג'סטין ביבר מעדכן על שיפור במצבו לאחר שלקה בשיתוק צד אחד של פניו. ביטל כל הופעותיו הקרובות

ג'סטין ביבר אמור להופיע בפארק הירקון ב-13 באוקטובר 2022

/5

בסוף השבוע שעבר  הודיע הזמר הקנדי ג'סטין ביבר שהוא לקה בתסמונת רמזי האנט (Ramsay Hunt Syndrome). מחצית מפניו משותקת, ולצערם של מעריצים רבים הוא אינו יכול להופיע בתקופה הקרובה.
תסמונת רמזי האנט (סוג 2) קרויה על שם הנוירולוג האמריקאי שגילה אותה, ג'יימס רמזי האנט. היא נגרמת מנגיף הרפס בשם וריצלה זוסטר (Varicella zoster). מדובר באותו נגיף שגורם למחלת אבעבועות רוח. לאחר ההחלמה מאבעבועות רוח, הנגיף נשאר רדום בגוף ועלול להתפרץ ולגרום לשלבקת חוגרת, או לתסמונת רמזי האנט, הקרויה גם הרפס זוסטר אוֹטיקוּס. אם ההתפרצות החוזרת של הנגיף היא בעצב הפנים, היא גורמת לתסמונת רמזי האנט, שתסמיניה כוללים שיתוק של צד אחד של הפנים, כמו אצל ביבר, ופריחה כואבת. לעיתים החולים סובלים מפגיעה בשמיעה ואפילו חירשות, פגיעה בראייה  או פגיעה בדיבור.
בשבת שעברה (11 ביוני), ביבר פרסם סרטון המסביר כי הוא אובחן בתסמונת הזו. עם זאת, ביבר הבטיח למעריצים ששיתוק הפנים שלו יתפוגג עם הזמן, ולפי עדכון חדש ששיתף דרך האינסטגרם שלו, נראה שהוא מתרפא. "כל יום השתפר", אמר, וציין כי אמונתו הנוצרית עזרה לו להתמודד עם המחלה.
כתוצאה ממצבו, ביבר נאלץ לדחות את הפתיחה של סיבוב ההופעות שלו בצפון אמריקה הנקרא Justice’ tour. הוא פרסם את הביטול/ דחיה לפני שחשף את שיתוק הפנים שלו, כשהוא מתרץ ב"מחלה" לא מוגדרת. בהמשך חשף את מהותה.
ג'סטין ביבר אמור להופיע בפארק הירקון ב-13 באוקטובר 2022. בשלב זה לא ברור אם ההופעה תתקיים. מכל מקום ממתינים להחלמתו, משום שלביבר יש לוח הופעות עמוס הקיץ הזה. בינתיים, תאריכים חדשים למופעים שנדחו בצפון אמריקה טרם אושרו. מתוכננות לו שש הופעות באירופה מהחודש הבא ועד אוגוסט, ואחריהן הופעות בדרום אמריקה, דרום אפריקה, הודו, דרום מזרח אסיה, יפן ואוסטרליה במהלך שארית 2022. בפברואר הוא יגיע סיבוב הופעות לבריטניה לרצף של 11 הופעות.

ג'סטין ביבר מעדכן על שיפור במצבו לאחר שלקה בשיתוק צד אחד של פניו

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן