ג'סטין ביבר 2021

ג'סטין ביבר נקרא על ידי ארוסתו של העיתונאי שנרצח לבטל את המופע שלו בערב הסעודית

"אם תסרב להיות פיון של מוחמד בן סלמאן, המסר שלך יהיה חזק וברור: אני לא מופיע עבור דיקטטורים", כתבה האטיס צ'נגיז.  תודיע - "אני בוחר בצדק ובחופש על פני כסף".

/5

האטיס צ'נגיז, ארוסתו של העיתונאי ג'מאל חאשוקג'י שנרצח בשגרירות ערב הסעודית באיסטנבול כתבה מכתב פתוח שפרסם הוושינגטון פוסט הקורא לג'סטין ביבר לבטל את המופע הקרוב שלו בסעודיה.

"אני כותבת לך בתחינה: בטל את ההופעה שלך ב-5 בדצמבר בסעודיה", כתבה האטיס צ'נגיז בשבת. "זו הזדמנות ייחודית לשלוח מסר רב עוצמה לעולם כדי ששמך וכשרונך לא ישמשו כדי להחזיר את המוניטין של משטר שהורג את מבקריו".
ביבר, שיופיע בקיץ בישראל, אמור לעלות להגיע לסעודיה במסגרת אירוע מירוץ הפורמולה 1 של ערב הסעודית בדצמבר. אליו הצטרפו אמנים כמו ASAP רוקי, דיוויד גואטה וג'ייסון דרולו בגרנד פרי הראשון של ג'דה.
צ'נגיז דחקה בביבר לזכור שהוא מופיע בהזמנת יורש העצר הסעודי מוחמד בן סלמאן עצמו.
"שום דבר בעל משמעות לא קורה בסעודיה ללא הסכמתו, ובוודאי לא אירוע חשוב וראוותני כמו זה", כתבה צ'נגיז. "הפנים שלך אפילו מופיעות באתר האירוע לצד הפנים שלו, התליין של ארוסי, ג'מאל."
בשנת 2018, סוכני ממלכת ערב הסעודית רצחו את העיתונאי בקונסוליה הסעודית באיסטנבול, שם הוא עמד לאסוף מסמכים לחתונתו הקרובה עם צ'נגיז. דו"ח מודיעין אמריקאי מצא כי יורש העצר אישר את המבצע, אך משרד החוץ הסעודי פרסם הצהרה לפיה הוא "דוחה לחלוטין את ההערכה השקרית והבלתי מקובלת בדו"ח הנוגע להנהגת הממלכה".
ב- 2019, ניקי מינאז' ביטלה מופע בסעודיה, ואמרה שהיא רוצה להבהיר את תמיכתה ב"זכויות הנשים, קהילת הלהט"ב וחופש הביטוי".

"אם תסרב להיות פיון של מוחמד בן סלמאן, המסר שלך יהיה חזק וברור: אני לא מופיע עבור דיקטטורים", כתבה צ'נגיז.  תודיע – "אני בוחר בצדק ובחופש על פני כסף".
ג'סטין ביבר עדיין לא הגיב על בקשתה של צ'נגיז.

The Kid LAROI, Justin Bieber – STAY

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן