Justin Bieber - Changes

Changes

ג'סטין ביבר

הליקון
3.5/5

ג'סטין ביבר מאוהב (באשתו) נהנה מחיים בזוגיות כנער שהתבגר, והוא כבר בן 25, עד כדי כך שהוא הקליט אלבום שלם על הנושא. לא הרבה מעבר. "שינויים" שיצא ביום האהבה, הולנטיין דיי, הוא אלבום ירח דבש: מתוק, לא מסובך, תיעוד תחשותי נכון לעכשיו, ורק אפשר לאחל לביבר שזה יימשך ככה לנצח.
זהו האלבום הראשון של ביבר מאז Purpose, שובר הקופות של 2015, שמגיע לאחר תקופה ממושכת של התבגרות רצופת בלגנים המאפיינים מן הסתם חיים של מי שהפך פופסטאר בתחילת שנות העשרה שלו.
ב-Changes ביבר שר על היציבות שמצא סוף סוף בחייו: צעיר,מאוהב שר על אשתו היילי, דוגמנית שחולקת את הערכים הנוצריים עליהם דיבר כל חייו. הטון נוגה, אקספרסיבי, רגשני. בשיר “Forever” הוא תוהה, "האם את יכולה להיות איתי כאן לנצח?",  מתחנן לקרבה גופנית ביניהם בכל סביבתו ב – “All Around Me, תוהה כמה זמן הוא יצטרך לחכות עד שאשתו תחזור הביתה ב- "E.T.A".
ביבר בנלי אבל שר את מה שעובר לו מהראש ללב.  אין כאן  שירים "גדולים" מליגת השירים לנצח. זה בעיקר אלבום רך, עדין, אבל ללא שינויים גדולים, וכמעט כל שיר נובע מקודמו. לא ממציא  עצמו מחדש בסגנון הפופ הריתם נ' בלוזי כמו למשל ב – Journals של 2013, אינו מסמן נתיב חדש, אלא יותר "מרחף" ללא מטרה בסיטואציה בה הוא נמצא עכשיו.
הביצועים  לרוב קלישאתיים, ממש כמו הטקסטים הבנליים שנשמעים כמו תמלילים אינסטגרמיים. "מי לימד אותך לנהוג בידית ההילוכים", הוא שר, וזה נשמע יותר כאילו הוא מציג שאלה בנוגע לכישורי הנהיגה של מי שאיתו כאנלוגיה למה שקורה בחדר המיטות.
המנגינות המינוריות, הטון המעט עצוב-מתקתק מובילים לשירי אהבה מעט משעממים. הרעיון לבטא את תחושת האהבה בסולם המוסיקלי הזה שחוזר על עצמו יכול היה להיות הרבה יותר אטרקטיבי באלבום קצר יותר. 16 שירים בשלב מסוים של ההאזנה די מתישים, למרות מלודיותו,  האלבום הזה נשמע כאילו ביבר לא חייב כבר שום דבר לאף אחד מלבד לעצמו, ועושה מנה בראש שלו.

Justin Bieber – Yummy



1. “All Around Me”

2. “Habitual”
3. “Come Around Me”
4. (“Intentions” (ft. Quavo
5. “Yummy”
6. “Available”
7. (“Forever” (ft. Post Malone & Clever
8. (“Running Over” (ft. Lil Dicky
9. “Take It Out On Me”
10. “Second Emotion” (ft. Travis Scott)
11. (“Get Me” (ft. Kehlani
12. “ETA”
13. “Changes”
14. “Confirmation”
15. “That’s What Love Is”
16. “At Least For Now”
17. (Yummy (Summer Walker Remix

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן