ג'סטין ביבר - Purpose

Purpose

ג'סטין ביבר

הליקון
4/5

"את נתת לי סיבה" הוא שר בשיר Purpose, בלדת פסנתר (נטו) מלו-מלנכולית רגשנית להפליא. לפי הטון – היא תשתכנע. ברביעי שלו, ג'סטין ביבר נשמע עצוב מאי פעם. האלבום מתחיל בטון מקונן. "רשמי את המילים שלי, שכל מה שיש לי, נותן לך כל מה שיש לי/ ובכל דרך אתן/ את הסיבה היחידה מדוע/ לא אוכל לסבול שקר". כמעט באותו טון מדוכדך ג'סטין שר I'll Show You.

This life's not easy
I'm not made out of steel
Don't forget that I'm human
Don't forget that I'm real
You act like you know me
But you never will
But that's one thing that I know for sure

אחרי מה שהוא עובר, בואו נאמין לבחור, שלמרות ההצלחה/ בגללה הוא לא האיש הכי שמח בעולם. בן ה-21 מתנהג בשנתיים האחרונות כמי שנשבר לו מהדימוי של נער שמנת שמכר 15 מיליון משלושת אלבומיו הראשונים. שפע תקריות (הקאה על הבמה, מסכת גז בארוחת ערב בלונדון, תקרית עם צלמים, נטישת במה אחרי השיר הראשון, מעצר על נהיגה מסוכנת בקנדה) מראות שהעסק קצת גדול עליו. האלבום מאפשר לו להאיר משהו ממצבו של נער בעל נפש פצועה. הוא שר בשיר הנ"ך ב – "Let's get to the good bit and past all the nonsense”, זה אחד מחמשת השירים שהופקו ע"י Skrillex, מפיק ה – EDM המיומן.
הכיוון באלבום  יותר ריתם נ' בלוזי מאשר פופ נעורים. אחדים מהשירים נשמעים דאנס מלנכולי משהו כולל הסינגל What Do You Mean? הסינגל השני – Where Are Ü Now. תחושת המלנכוליה הקלה קיימת גם ב – Company, להיט בהמתנה. No Pressure המעוטר בביטים באסיים נשמע אף יותר אפל-קודר. כאן ג'סטין  העצוב נמצא לגמרי במגרשה של מי שצריכה להחליט,  אם להמשיך אתו. "את לא חייבת ענות על הטלפונים שלי/ אני רוצה להאמין שתעני יום אחד/ לא רוצה להוסיף לכאב שלך/ מתפלל שהזמן יחולל שינוי בחייך/ מבין כמה את שינית את חיי/ לא רוצה לבלות אותם עם מישהי אחרת". וגם אווירת הקדרות ב – No Sense,  בו ביבר עושה שימוש מפתיע ואפקטיבי בראפר Travis Scott, שאומר בצורה הכי פשטנית  – "בלעדייך אינני  מי שיכולתי להיות".
הוא חוזר להיות ג'סטין ביבר היותר פופי-מתקתק כבעבר ב –  The Feelingבשיתוף Halsey, סנסציית הפופ מניו ג'רזי וב – Love Yourself של אד שירן. Children נפתח כשיר רגשני, שההפקה הפכה אותו ללהיט EDM. הקונטרסט מפתיע. ב – Company בלדה נינוחה ונוגה, מטיף ביבר לחברות נטולת רומנטיקה: "את לא חייבת להיות מאהבתי כדי לקרוא לי בייבי". האם אפשר להתווכח עם אמירה כזו? כאן ביבר מחליף הילוך מ – EDM לסלואו ריתם אנד בלוז.  שיר מיוחד, חריג באלבום. אין ספק: זה אלבום של בחירות נבונות של ביבר וצוות מפיקיו, מכניס אותו למסלול פופ עשיר ומרתק מאי פעם. נשמע כמו ראשיתה של התחלה חדשה.

  1. "Mark My Words"
  2. "I'll Show You"
  3. "What Do You Mean?"
  4. "Sorry"
  5. "Love Yourself"
  6. "Company"
  7. "No Pressure" Ft. Big Sean
  8. "No Sense" Ft. Travis Scott
  9. "The Feeling" Ft. Halsey
  10. "Live Is Worth Living"
  11. "Where Are Ü Now"
  12. "Children"
  13. "Purpose"
  14. "Been You"
  15. "Get Used To Me"
  16. "We Are" Ft. Nas
  17. "Trust"
  18. "All In It"
    וידיאו: What Do You Mean

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן