ג'סטין טימברלייק מכר קטלוג שיריו בעסקה ששווה קצת יותר מ-100 מיליון דולר

ג'סטין טימברלייק מכר קטלוג שיריו בעסקה ששווה קצת יותר מ-100 מיליון דולר

מצטרף למגמה בקרב ענקי המוסיקה למכור את קטלוג שיריהם בסכומי עתק

/5

ג'סטין טימברלייק מצטרף למגמה בקרב ענקי המוסיקה למכור את קטלוג שיריהם בסכומי עתק. הוא מכר את קטלוג השירים שלו ל-Hipgnosis Song Management ולקרן הנתמכת על ידי חברת ההשקעות הפרטיות בלקסטון בעסקה המוערכת בשווי של קצת יותר מ-100 מיליון דולר (75.5 מיליון ליש"ט).
Hipgnosis מציעה למשקיעים הזדמנות להרוויח כסף מהתמלוגים של שירים פופולריים של אמנים מבארי מנילו ועד ביונסה. היא התחברה עם Blackstone בשנה שעברה כדי להשיק את Hipgnosis Songs Capital. עם מיליארד דולר של מימון ראשוני מ-Blackstone. החברה הוקמה כדי לרכוש זכויות מוזיקה ולנהל קטלוגים.
העסקה עם טימברלייק מעניקה ל-Hipgnosis Songs Capital שליטה ובעלות מלאה על כ-200 שירים שכתב או כתב יחד במהלך הקריירה שלו עם להקת הבנים NSync וכאמן סולו. הוא התפרסם לראשונה ב-1995 כאחד משני הזמרים הראשיים ב-NSync, שאלבומיה נמכרו ב-70 מיליון עותקים ברחבי העולם. כאמן סולו, הוא האפיל על המכירות הללו, עם 88 מיליון עותקים של אלבומיו שנמכרו ברחבי העולם.
מרק מרקויאדיס, המייסד והמנכ"ל של Hipgnosis: "ג'סטין טימברלייק הוא לא רק אחד האמנים המשפיעים ביותר ב-20 השנים האחרונות אלא הוא גם אחד מכותבי השירים הגדולים בכל הזמנים. הלהיטים של שלו כולל הם מהסמלים ביותר של התקופה".
טימברלייק אמר אחרי סגירת העיסקה: "אני נרגש לשתף פעולה עם מרק והיפגנוזיס – הוא מעריך אמנים ועבודה יצירתית שלהם ותמיד היה תומך נלהב של כותבי שירים וסיפורים".

זוהי העסקה השלישית שבה מעןרבת Hipgnosis Songs Capital נהיא רכשה חלק מהקטלוג של מעיזבונו של לאונרד כהן המנוח. בינואר היא רכשה 80% ממניות תמלוגי המוזיקה המוקלטת של הזמר-יוצר הקאנטרי קני צ'סני.

Justin Timberlake – Cry Me A River

בין שיריו הבולטים:
Cry Me a River
Rock Your Body
SexyBack
My Love
What Goes Around… Comes Around
Suit & Tie
Mirrors
Can’t Stop the Feeling

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן