ג'ף ליין - Alone In The Universe

Alone in the Universe

ג'ף ליין - ELO

אן.אם.סי
4/5

When I Was A Boy, הסינגל שיצא מהאלבום הוא שיר מזמור לנוסטלגיה. ג'ף ליין שר על ימי המוסיקה הראשונים שלו – “in those beautiful days when there was no money.  צלילי הפסנתר בפתיחה מזכירים את Imagine, גם מחזירים למחוזות המוסיקה הראשונים של ELO בשנות השבעים. Alone in the Universe, השיר שעל שמו נקרא האלבום, מעלה מן האוב שיר ישן מ-1976 כ –  Telephone Line . העיבודים עטופים במעטה לא דק של צלילי מיתר ותופים רכים, המבטאים געגועים למוסיקה ההיא.
לפני 14 שנה, ב-2001, ניסה ג'ף ליין ליצור מוסיקה תואמת ELO באלבום הסולו  Zoom. הכישלון היה כה טוטאלי, שהופעותיו  באתם ימים בוטלו בגלל מכירת כרטיסים דלה.
Alone In The Universe הוא ניסיון מוצלח למדי של ליין לשכתב את  ELO המקורית.   הוא עיבד, הפיק שר וניגן באולפן הביתי שלו בלוס אנג'לס ליין  מודע לכך, שנוסטלגיה מוכרת, ורבים מתגעגעים ל"תזמורת אור החשמל" (או "תזמורת אורות החשמל")  המצליחה מודל השבעים, במיוחד המאסטרפיס ‘Out Of The Blue’ שנמכר ב-1977 ב-3 מיליון עותקים, מוסיקה שהזכירה במובנים  מסוימים את הביטלס. Dirty To The Bone המספר על אישה רעה, מזכיר את Calling America של שנות השמונים במנגינה ובהרמוניות. Ain’t It A Drag  קורץ מאלמנטים ביטלסיים של השישים.
זהו האלבום החדש: חזרה נוסטלגית במנהרת הזמן ללהיטים הגדולים של פעם מכל בחינה של – מנגינות, הרמוניות, תזמורים, משהו שנשמע כמו ניסיון לחדש את האהבה לקלאסיקה ההיא. למתגעגעים – סיכויים טובים לריגושים מחודשים. רבים יאמרו לג'ף ליין: תודה שחזרת אלינו מן  העבר. תמשיך ככה.

1. "When I Was a Boy"  
2. "Love and Rain"  
3. "Dirty to the Bone"  
4. "When the Night Comes"  
5. "The Sun Will Shine on You"  
6. "Ain't It a Drag"  
7. "All My Life"  
8. "I'm Leaving You"  
9. "One Step at a Time"  
10. "Alone in the Universe"    

וידיאו: When I Was A Boy

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן