גרג האו, סטו האם ודניס צ'מברס מגיעים בהרכב סופרגרופ פיוז'ן

/5

שיתוף פעולה נדיר בין שלושה נגנים מובילים בתחומם, הגיטריסט גרג האו (Greg How) נגן הבס סטו האם (Stu Hamm) והמתופף דניס צ'מברס (Denis Chambers) ההרכב נולד השנה, וזוהי לו ההופעה השלישית בסך הכל.  ההופעה הראשונה הייתה במוסקבה והופעה נוספת נקבעה לפסטיבל ג'אז באיטליה, ממשך בסמוך להופעה בישראל.
גרג האו הוא כאחד מחלוצי טכניקת ה"שרדינג" בגיטרה, ונמנה על עשרת אלבומי השרדינג של כל הזמנים לפי ה- GUITAR PLAYER MAGAZIN. האו מנגן ג'אז פיוז'ן. במהלך הקריירה שלו ליווה את מייקל ג'קסון, אנריק איגלסיאס וג'סטין טימברלייק.
סטו האם נחשב להבסיסט של הגיטריסטים הוא חבר לגיטריסט סטיב וואי כשלמדו יחדיו בקולג' ברקלי בבוסטון וניגן בס באלבום הבכורה שלו. ג'ו סטריאני, מורו הרוחני של סטיב וואי, צירףאת סטו להרכב שלו ושיתפו בכל האלבומים שהקליט מ- 1988. בנוסף ניגן בהרכב ה- G3 עם הגיטריסטים ג'ו סטריאני, סטיב וואי ואריק ג'ונסון.
דניס צ'יימברס שהצטרף ב- 1987 להרכב הקבע של ג'ון סקופילד, ידוע בעיקר בזכות הטכניקה המדויקת והמהירות בה הוא מנגן.עד כה השתתף בהקלטות של למעלה מ- 30 אלבומים של אמנים שונים הכוללים בין השאר את : ג'ון סקופילד, האחים ברייקר, מייק סטרן, ויקטור ווטן, ביל אוונס, ג'ון מקלפלין, סטילי דן, גרג האו ובירלי לה-גרן. צ'יימברס הוציא ארבע אלבומי סולו וקלטת לימוד. משנת 2005 ועד היום הינו המתופף הקבוע של קרלוס סנטנה. ההופעה ברידינג 3, נמל ת"א ב-6.8.

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן