הדמעות של רון עבדן חצי הגמר

הדמעות של רון עבדן

דה וויס חצי הגמר

עם ספיר סבן, ניצן שייר, ליאור קקון, רון עבדן, אלי חולי, ג'וי נאג
4/5

תוכנית ריאליטי.בלי דמעות אינה תוכנית ריאליטי. לפעמים יש לי תחושה, שלוחשים למשתתפים באוזניה: זהו הרגע לפרוץ בבכי. שחררו. אבל הפעם האמנתי לרון עבדן, שדמעותיו אינן דמעות תנין. הבחור שחרר לחץ אדיר, והדמעות היו דמעות אמת. הוא זמר טוב. אם יתנהל נכון – צפויה לו הצלחה.
ההתמודדות עם ניצן שייר בשלב ההכרעה הייתה כמעט בחזקת בלתי הוגנת. העובדה ששייר לא עברה לגמר כבר לפני כן הדהימה אותי. היא עולה על שתיים ממתחרותיה בכל מרכיב. ליאור קקון צרחה בביצוע היסטרי את "נגד הרוח" של שלום חנוך, ובמקום למצוא דרך לפרשנות משלה – הרסה את השיר. גם ספיר סבן המצוינת – במקום ללכת על ביצוע ייחודי של "רואים רחוק רואים שקוף" של רוטבליט וקראוס, בחרה לסלסל אותו בסלסולים שנשמעו טכניים יותר מאשר תחושתיים. רק ג'וי נאג המשיכה ברמה הגבוהה, שהיא מפגינה לאורך התוכנית ונשארה באזור הנוחות שלה. הצליחה להגיע לאמירה משלה. הפעם לקחה את Why של אנני לנוקס למגרש שלה, והראתה, שביצוע לא חייב להיות גדול מהחיים, אלא השליטה והאיפוק הם שמקרבים לאותנטי.
ניצן שייר לעומת כל המתמודדות היא מהקאבריסטיות הטובות ביותר של תוכניות הריאליטי מוסיקה, שהועלו בישראל. כמו מארינה מקסימליאן – היא זמרת של אינטרפרטציה, לוקחת כל שיר לחלקת האלוהים הקטנה שלה. הפעם היא עשתה את זה עם "לילותיי" של דודי בר דוד המוכר מיובל דיין ועם You Lost Me של כריסטינה אגילרה בפרשנות קורעת לב. כבר אמרתי, ואחזור על זה: גם אם הקהל לא יבחר בה כזוכה של דה וויס ישראל 2017 – ניצן שייר ראויה להיות המנצחת.

אלי חולי – Catch And Release
ליאור קקון – נגד הרוח
ג'וי נאג – Why
ספיר סבן – "רואים רחוק רואים שקוף"
ניצן שייר – "לילותי", You Lost Me
רון עבדן – "אישה נאמנה", "אנצל"

הדחה: רון עבדן

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן