עמית שאולי

דה וויס 5 חצי הגמר: דניאל ג'מל, מיה כהן, עמית שאולי

- דניאל ג'מל, מיה כהן, שים לופז, עמית שאולי ואסף כהן - בגמר

/5

בשלב הזה של התחרות, המנטורים עלולים לגרום לכשלון המועמדים. זה קרה בצורה בולטת אצל שלושה מתחרים: ההחלטה לתת לשירה זלוף לשיר The Show Must Go On היתה שגויה. יש גבול גם ליכולות שלה להשתלט על מגוון של שירים וסגנונות. הביצוע המקורי לקווין פשוט גימד אותה. השיר היה גדול עליה.
ספיר אמינוב סלסלה את "ילדות נשכחת" המוכר מנורית גלרון, אבל סלסול כשלעצמו אינו מעיד על פרשנות. ביצוע של קול לא מספיק לשיר כזה, וצדק עברי לידר כשהעיר, כי היא צריכה לעבור משהו בחיים כדי להבין מה היא "ילדות נשכחת". אגב, ספיר ידעה שהשיר הוא "של נורית גלרון" אבל היא צריכה לדעת שהוא של  יעקב גלעד ויהודית רביץ. בתוכניות ריאליטי מוסיקה לא מקפידים על כך שהמתמודדים ידייקו.
טעות היתה גם לאלץ את אופיר עטר מהנבחרת של מדלי לשיר בעמידה. הייחוד שלו בשירה ובנגינה בישיבה בהשפעת סגנון הפלמנקו. להעמיד אותו לשיר "פחות אבל כואב" של גפן את פוליקר היה צעד לא מקצועי עד חסר התחשבות. הבנאדם שר ומנגן בגיטרה כחלק בלתי נפרד ממנו. להפריד ביניהם זה כמו לאלץ אותו להיפרד מאהובתו. יובל דיין – המנטורית נראתה מפזזת בשיר הזה. ממש לא לעניין.
על רקע הכשלונות האלה – שמענו שוב ביצוע נפלא של מיה כהן ל"מרוב אהבה שותק" של יוסי בנאי ומתי כספי. מיה הגישה פרשנות משלה לשיר, סיפרה את הסיפור שלה בחלוקת אנרגיות קוליות מצוינת, מדגישה את מה שצריך להדגיש. האינטליגנציה שלה בולטת בעובדה, שגם כשהיא שרה שירים שלא ממש מתאימים לה, היא לוקחת אותם לחלקה שלה. באיכות – עמית שאולי לגמרי בליגה שלה. גם היא לקחה את Empire State Of Mind המוכר מאלישה קיז למקום שלה, מגלה  שליטה בשפה האנגלית, גם בשירה.
דניאל ג'מל הוא הזמר הים תיכוני שעשוי להאיר דרך חדשה לזמרים רבים בז'אנר, שמאמינים שדי בסלסול כדי להיות אמן. אצלו זה לא רק הסלסול. כנ"ל אסף כהן. גם הוא מגיע ממקום של שירה מעודנת ואינטליגנטית, ששמה את השיר במרכז, מעניקה לו טיפול שמחבר בין הבנה ורגש.

 

הנבחרת של נסרין

דניאל ג'מל – Thelo Na Me Noiseis
שירה זלוף – The Show Must Go On
עלה: דניאל ג'מל

הנבחרת של שבת-דיין
ספיר אמינוב – "ילדות נשכחת"
מיה כהן – "מרוב אהבה שותק"
עלתה: מיה כהן



הנבחרת של דורן מדלי

שים לופז – Stiches
אופיר עטר – "פחות אבל כואב"
עלה: שים לופז

הנבחרת של עברי לידר
אסף כהן – "לבחור נכון"
אפק לאמור – "עד מחר"
עמית שאולי – Empire State Of Mind

עלו: עמית שאולי ואסף כהן

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

3 תגובות

  1. מיה ועמית טובות באמת …..

    אבל לדעתי מיה עולה עליה באיכות ויכולת הדיוק הווקאלית תו"כ וירטואוזיות מדהימה .

    אני צופה ומקווה שתהיה זמרת מעולה מקווה בשבילה שלא תיאבד את התום והנקיות שהיו לה באודישן

  2. הרצוי = אחת מהשתיים עמית שאולי או מיה כהן = זוכות , זמרות מצוינות שעשו דרך יפה בתוכנית , השתפרו מפרק לפרק והביאו ביצועים חזקים
    המצוי = דניאל ג'מאל זוכה , התחיל טוב , אודישן טוב אבל מאז אין התקדמות ממשית , נסרין עשתה איתו עבודה לא טובה והביצועים שלו היו פושרים

  3. אהבתי את השילוב של השירה היוונית והעברית בשיר של דניאל ג'מל . הוא מאד מרגש בשירה היוונית. לגמר כדאי שישיר שיר משולב דומה. צפי לניצחון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן