ליהי טולדנו

דוז פואה לליהי, הבת של אבי טולדנו

הכוכב הבא פרק 5

/5

הכניסו בכוח את ה"הורה עם ההיי" של אבא שלה, אבי טולדנו, כוכב אירוויזיונים ותיק, ואפילו אמרו לה (אמדורסקי) שהתפוח אינו נופל רחוק, אבל ליהי טולדנו יכולה וצריכה לותר על ההשוואה לאבא. היא עומדת בזכות עצמה. בת 17 כולה, והקאבר שלה ל"אף אחת" (צרויה להב/ שמוליק נויפלד), השיר הכי מזוהה עם מירי מסיקה – היה שיעור מאלף באיך לעשות קאבר מעולה. להגיד שהיא שרה "כמו פעם" (מימון) או "האירוויזיון הישן" (אמדורסקי) "קפסולת זמן" (סטטיק) הן הערות שטחיות. היו בביצוע של רצינות, עומק, שליטה ווקאלית, מעברים וירטואוזים. כדאי במקרה כמו של הזמרת הזו להשתחרר מכל מיני דימויים וקלישאות על ישן וחדש, כי לעולם אינך יכול לדעת מה יהיה הדבר הבא באירוויזיון.
גם ניקי גולדשטיין הגיע עם דימוי ותיוג של סטנדאפיסט-מצחיקן-בדרן. אחרי שהוא שר Someone You Loved, הבנת כמה המוסיקה והשירה בוערות בתוכו.  לניקי יש כל מרכיב להוסיף לרפרטואר שלו שירה ושירים ולייצר מומנטום חדש: יש לו מנעד קולי ורגשי גבוה, עומק ודיוק. אמדורסקי קרא לזה "נאמבר לא רע" ו"לא בטופ 10 שלי". הנקודה היא שאמדורסקי כנראה לא החליט מה הקריטריונים שלו לשיפוט – אמנות נטו או מועמדות לאירוויזיון. הביצוע של ניקי גולדשטיין עמד בפני עצמו בלי קשר לארוויזיון, וגם כאן – יש לבחור יכולת להפתיע.
זהר מנור לקחה את "ננה בננה" של נטע ברזילי ונתנה לשיר המצועצע פרשנות עומק משלה. יפה. רחלי טרקה הציגה קול נמוך יפהפה בגרסה שלה ל – Issues של אימאג'ין דראגון, העבירה לחלוטין את השיר למגרש ה -Soul שלה בחלוקת אנרגיות קוליות ורגשיות נפלאה.
האם זהו רק הרושם שלי, שהרמה בהכוכב הבא לאירוויזיון 2020 גבוהה מאי פעם? התחרות תהיה קשה מאוד ומרתקת.

יהל יעיש – Soldi
מורן אהרוני – Believer
שגיא טרבלסי – לך עם האמת שלך (לא עבר)
רחלי טרקה – Issues
ניקי גולדשטיין – Someone You Loved
סטפני דיוניו – Suerte (לא עברה)
ליהי טולדנו – אף אחת

ניקי גולדשטיין – Someone You Loved

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

תגובה אחת

  1. אף מילה על הביצוע המצוין של מורן אהרוני? שרק השתבחה מאז כוכב נולד

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן