דורון מדלי

"הניצחון באירוויזיון הוא שלי. נטע נקלעה לסיטואציה"

דורון מדלי

/5

תשאלו את דורון מדלי, מי שכתב את Toy, יחד עם סתיו בגר – מי ניצח יותר באירוויזיון – הוא או נטע ברזילי. לפי הראיון שלו בערוץ 2 (מהדורת החדשות של שבת 26.5) – אין מקום לחשוב אחרת: "זה ברור שאני ניצחתי יותר. נטע רק נקלעה לסיטואציה". מראיינת אחראית היתה כמובן מרימה טלפון לנטע ברזילי לבקש את תגובתה על ההצהרה המגלומנית. לפי דורון מדלי, ברזילי היא לא יותר מכלי. אין לה יד ורגל בניצחון. אני לא מדבר רק על יוהרה ללא גבול, אלא על מהות: ללא נטע ברזילי, זוכת הכוכב הבא לאירוויזיון,  השיר הזה לא היה מה שהוא. גם מדלי יודה בכך. הוא קטף את הפירות. ה – Toy  הזה לא היה אותו צעצוע בלעדיה. היא המבצעת האולטימטיבית של שיר מהזן הזה. יש לה גם חלק בעיבוד ובטח בתוצאה הסופית. אבל דורון מדלי החליט שהוא מנכס לעצמו בלבד את הניצחון, שמבחינתו "ננעץ בהסטוריה".
מדלי חש את משק כנפי ההסטוריה, כאשר במסיבת עיתונאים אחרי האירוויזיון הכריז – "ממשלת ישראל מודיעה בתדהמה" בניסוח המדויק של איתן הבר, שהודיע ב-4 בנובמבר על הירצחו של יצחק רבין. מדלי אמר על כך בראיון לערוץ 2: "לא התכוונתי לפגוע ברצח רבין וברגשות של אף אחד". ( אוי לניסוח!) בטוח שלא, אבל הוא כן פגע ברגשות כל מי שרצח רבין היה עבורו טראומה. זה מה שעבר למדלי בראש – להשתמש במשפט הקשה  הזה רק על מנת ליצור אווירה "הסטורית" על רקע הניצחון באירוויזיון?
שיגעון הגדלות של מדלי הגיע בראיון הזה לרמות מביכות: "האיש היחיד שמבין באירוויזיון – זה אני. כתיבת שירים מדויקים לאירוויזיון – זה אני. השירים שלי נבחרים כל שנה בכל הועדות, מול שירים אחרים, שאני לא יכול להגיד לכם כמה חרא הם נשמעים. אני הבן אדם שעושה את הלהיטים הכי גדולים בארץ בשנים האחרונות". וגם: "אין חתונה בישראל בלי השירים שלי. תוציאו את השירים שלי מחתונות – אין לכם חתונות… תעשו mute על השירים שלי – החתונה שלכם על הפנים"…
ביקורת עליו? – מדלי: "זה קומץ קטן מאוד של כמה אנשים מאוד מתוסכלים וממורמרים. אני ממליץ להם לחפש דברים אחרים שימלאו להם את החיים, ולא למלא אותם במרמור על דורון מדלי".
לא שיניתי כמעט מילה. אין גם מה להוסיף. הבנאדם מאוהב בעצמו, הרוס-עף על עצמו, מאמין שהוא האיש שהביא גאולה לישראל. הוא הוא ורק הוא. המרמור והתסכול – ממנו מגיעים.  לא ניקח ממנו את מה שהוא חתום עליו, אבל הייתי מציע למדלי להרגיע מעט. לרדת מפסגת המגלומניה. לא מקום טוב להימצא בו. זה יעזור לו גם בעתיד.

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

2 תגובות

  1. התגובה שלו אופיינית לאותם אלה שחיים בבועה שמסתכמת ב 3 רחובות מסויימים בתוך מדינת תל אביב.
    אותה בועה פצפונת שגם גל אוחובסקי מתגורר בה , ועוד הרבה שמתגוררים בה אחד ליד השני ואחד על השני.

    שיעשה הרבה כסף ושיהיה לו לתרופות

  2. הבנאדם מובל ע"י האגו שלו. גם נציג אוסטריה שהוביל עד הסוף, בא לברך את נטע והוא פעמיים סילק אותו, אפשר לראות ברגעי הזכייה של נטע. ממש התנהגות בוטה. אם לא נטע, אף אחד לא היה מכיר אותך. ישבת על ידה, ליווית אותה, לא עזבת אותה לשניה, העיקר שיראו אותך ויכירו אותך. היא מוכרת כבר ע"י הכוכב הבא… ואתה… בשנה הבאה אף אחד לא יזכור אותך….

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן