דייב גרוהל וגרג קרסטין בפרויקט חנוכה קאבר ל-Blitzkrieg Bop של ראמונס

דייב גרוהל וגרג קרסטין בפרויקט חנוכה קאבר ל-Blitzkrieg Bop של ראמונס

השניים משיכים בסדרה שלהם שמסקרת מוזיקאים יהודים בימי החנוכה

/5

דייב גרוהל והמפיק/מולטי-אינסטרומנטליסט גרג קרסטין ממשיכים בסדרה שלהם שמסקרת מוזיקאים יהודים, ומציעים ביצוע ל"בליצקריג בופ" ( ‘Blitzkrieg Bop’) של ראמונס. הקאבר לקלאסיקה של Ramones הוא השני מתוך שמונה פרפורמרים מובטחים ששל גרוהל וקרסטין יספקו. במסגרת הסדרה שהושקה בשנה שעברה.

"פעם, שני נערים יהודים נחמדים מקווינס בשם ג'פרי היימן ותומס ארדלי שינו את העולם לנצח עם המוזיקה שלהם… בתור ג'ואי וטומי ראמון!" זה הכיתוב לסרטון.
בסרטון, שניתן לראות למטה, גרוהל יושב מאחורי התופים, משמיע קצב של פאנק רוק ושר. קרסטין, שמוכר בעיקר כמפיק (אדל, פול מקרטני ובק) מראה שהוא יכול להשתולל עם הטובים שבהם, לסירוגין בין ריפים על הגיטרה לאיזה סינתיסייזר יעיל במפתיע במהלך הביצוע.

השינוי הבולט ביותר בשיר מגיע בצורה של תיקון מילים קל. בעוד ש"בליצקריג בופ" המקורי הציג את הפזמון "היי! הו! בוא נלך!" (“Hey! Ho! Let’s go!”) גרוהל וקורסטין משנים את המילים ל“Hey! Oy! Let’s goy!” לכבוד החג היהודי.

ביום האחרון של הפרק של השנה שעברה, סולן להקת Foo Fighters שיתף בקאבר ל"רוק אנד רול" של The Velvet Underground לצד כיתוב : "כששנת 2020 מסתיימת ועוד חנוכה מסתיים (הראשון שלי!) אני נזכר משני הדברים שהעבירו אותי השנה: מוזיקה ותקווה.

"הפרויקט הזה, שהתחיל בהתחלה כרעיון מטופש, גדל לייצג משהו הרבה יותר חשוב עבורי. זה הראה לי שהמחווה הפשוטה של הפצת שמחה ואושר עושה דרך ארוכה, וכשאנחנו מסתכלים קדימה, כולנו צריכים להתאמץ לעשות זאת, לא משנה כמה נרות נשארים להדליק בחנוכיה".

דייב גרוהל וגרג קרסטין בפרויקט חנוכה קאבר לראמונס

המקור של ראמונס ל – "בליצקריג בופ"

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן