דניאל סלומון Live המיטב מארח את דנה עדיני ועשיריית כלי מיתר

המיטב – Live

דניאל סלומון

מארח את דנה עדיני ועשיריית כלי מיתר
4.5/5

זהו אחד האלבומים האינטימיים היפים שנוצרו על בסיס שירי אהבה המיוחדים של דניאל סלומון. טובים השניים בצער געגועיהם. החיבור בין דניאל סלומון ודנה עדיני  אינטגרטיבי. השירים הולמים את המנעד הקולי-תחושתי שלה, אישיותה תואמת את מהותם כשירים הבנויים על סולם מינורי. יש כאן חיבור של ממש. הצמד מלווה ע"י תזמורת כלי מיתר שעוטפת בצליל קוהרנטי. סלומון בפסנתר שר את שיריו בטון נוגה, שאינו גולש לרגשנות יתר.
סלומון הוא זמר של פסנתר, שנשאר בגבולות המינורי-הרמוני כדי לתת לתחושותיו את הצבע היותר לירי-מלנכולי. קרוב אל עצמו, כשהוא שר על הפחדים המועקות, כאב הנפש, געגועי אהבה בשירים מלודיים אפרוריים המספרים סיפור של תהיות ותעיות. דנה עדיני שרה את השירים כמו הם בנפשה. מוסיפה את הצבע הנוגה שלה. יודעת לאפק בהבעה תחושתית נוגה-אינטימית בנגיעות עדינות. נשמעת לחלוטין כסינגר-סונגרייטר, הגם שהשירים ברובם שייכים לדניאל סלומון.
סלומון 
מתרגם רגש לצלילים כרישום א.ק.ג. זה ליבו שמנגן ושר את השירים, ובימים שהמילה מְרַגֵּש הפכה מטבע עובר לסוחר, אני בוחר  בריגושים האלה. הביצועים נשמעים  כמו יצירה לשני קולות.  השירה של השניים, נקייה מהתבכיינות ומשדרת אמת.

*** כל השירים – דניאל סלומון פרט ל: פרט ל"שוב" (דפנה עבר הדני, שמוליק קראוס), "לשיר איתך (אהוד מנור, בועז שרעבי)

שירים: עדיף, אין כמו האהבה שלך, הלוואי, רבות הדרכים, שוב, עשן בעיניי, אהובי, מול המראה, מיתר קרוע, הייתכן, לשיר איתך, מישהו לרוץ איתו, בא מכאב, אחרת, אהבה

צילומים: מרגלית חרסונסקי

וידיאו: רבות הדרכים

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן