דניס לויד - Unfaithful

Unfaithful

דניס לויד

אן.אם.סי
4/5

דניס לויד?  מזהים? הוא אחד הישראלים הכי מצליחים בפופ בשנתיים האחרונות. תרימו גבה. שמו ניר טיבור. שירו Nevermind צבר  מאות מיליוני צפיות  מאז דצמבר 2016. האם ההצלחה הישראלית הזו עברה מתחת לרדאר? למי שאינו יודע: שני השמות חד הם. טיבור/ לויד מחזירים מחוגי השעון 3 שנים אחורה.
ניר טיבור יכול להעביר קורס איך ממתגים פרויקט בתעשיית המוסיקה. ראשית: לך על שם במה קליט. “דניס לויד” נשמע מה-זה אינסטנט, אבל מתברר שזה עובד. . טיבור, עכשיו בן 26, יליד רמת גן, בוגר תלמה ילין,  החל לנגן בחצוצרה בגיל שמונה ובגיטרה – כעבור חמש שנים. הוא אימץ את שם הבמה דניס לויד באמצע 2010. כל השאר הסטוריה והיסטריה.
עכשיו לקראת סיבוב הופעות עולמי הוא מוציא את מה שנשמע להיט על בטוח. "איך יכולת להיות כזאת בוגדנית?" הוא שואל אותה. "תחשבי עלייך/ תחשבי עליי/ ואיך שאהבנו, כן/ איך שאהבנו, כן/ תאשימי אותנו, כן/ תאשימי אותי/ אבל אני אפילו לא מכיר אותך/ אני אפילו לא מכיר אותך בזמן האחרון/ איך יכולת להיות כזאת בוגדנית?"לפי השיר, ניר טיבור אכן נשמע כאחד הזמרים-יוצרים הכי חמים אטרקטיביים שיצאו מישראל. המנגינה, הקול הכמו מיוסר, החיבור בין אקוסט ל-EDM. מיינסטרים מהסוג שנכנס לפלייליסט עולמי ללא כחל ושרק. מעניין שאתם עדיין לא יודעים מיהו דניס לויד. השם הוא חלק מהמיתוג – ישמש הסוואה – אפילו למוצאו – כדי שלא יקשרו את המוסיקה למשהו פוליטי לא רלוונטי. בינתיים, כשהשירים נשמעים מהוקצעים ונגישים – זה עובד לטובתו בגדול.

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן