האורקסטרה ויוני רכטר שוב היא כאן

האורקסטרה ויוני רכטר – שוב היא כאן

נתענג על עיבוד של האורקסטרה,  תזמורת הג'אז הישראלית, לשיר "שוב היא כאן", לקראת אלבום חדש שמרכז שיתופי פעולה עם קשת מרהיבה של יוצרים ומבצעים.

מילים: עלי מוהר לחן: יוני רכטר עיבוד: אלון יבנאי הפקה מוזיקלית: רון אלמוג ויאיר סלוצקי
/5

נתענג על עיבוד של האורקסטרה, תזמורת הג'אז הישראלית, בניהולם האומנותי של רון אלמוג ויאיר סלוצקי, לשיר "שוב היא כאן", לקראת אלבום חדש (של האורקסטרה), שמרכז שיתופי פעולה עם קשת מרהיבה של יוצרים ומבצעים.
האורקסטרה מנגנת כבר כ-19 שנה עם טובי הנגנים בישראל. התזמורת הוקמה בשנת 2003, על ידי נגן הטרומבון אבי ליבוביץ'. מאז יצרה  סביבה יצירתית פוריה של מלחינים, מעבדים וסולנים. היא  משתמשת במבנה הדומה לביג בנד הקלאסי, אך משלבת לתוכו סגנונות מוסיקליים רבים ומגוונים.
חברי התזמורת: "לשחרר ביצוע משותף עם יוני רכטר זה משהו שרק העזנו לחלום עליו. אחרי שנים זה קורה. היה מרתק לעבוד עם יוני בחדר חזרות ובאולפן ולהעז יחד איתו ועם המעבד אלון יבנאי (פסנתרן ג'אז בינלאומי), לקחת קלאסיקה ענקית ולהגיש אותה בצורה קצת שונה מסוערת יותר, מהירה יותר, יפה יותר, אחרת.
באלבום מתארחים – אלון אולארצ'יק, חוה אלברשטיין, מאיה בלזיצמן, שלמה גרוניך, שם טוב לוי, אלי מגן, איתי פרל ויוני רכטר. כל אחד מהזמרים מבצע שני שירים בעיבוד וליווי האורקסטרה.
השיר "שוב היא כאן" נכתב על ידי עלי מוהר והולחן על ידי יוני רכטר. הוא נכלל באלבום הסולו הראשון שלו , "התכוונות" שיצא לאור בדצמבר 1979.
לדברי רכטר, את האלבום כתב בעיקר בשביל עצמו וללא כוונה להצלחה מסחרית כלשהי, אך השיר "שוב היא כאן" הפך ללהיט ולקלאסיקה ישראלית.

שוב היא כאן ושוב הכל מאבד צורה
מבולבלת ויפה היא לא השתנתה
יום בהיר אחד עזבה והנה חזרה
מרעידה בי בהלה מניסה שלווה

כי איתה כמו תמיד אין עבר ואין עתיד
רק הרגע החולף לא חוזר, יפה, כואב
והכל פתאום אחר, מסוער יותר,
מהיר יותר, יפה יותר, אחר

שוב היא כאן ושוב הכל כמו מהתחלה
שוב אני עומד מולה בלי לומר מילה
מול חיוך בהיר שלה מול אותו הצחוק
הפרידה נראית פתאום כמו חלום רחוק

כי איתה כמו תמיד…

*** הופעת השקה חגיגית לאלבום ביום שלישי 5.4.22 בזאפה ת"א החדש. אורחים – אלון אולארצ'יק, שלמה גרוניך, מאיה בלזיצמן, אלי מגן, איתי פרל, יוני רכטר.

יוני רכטר – שירה ופסנתר יאיר סלוצקי, ירון אוזנה – טרומבונים יובל פלג, ארתור קרסנובייב – חצוצרות אלון פרבר – סקסופון סופרן עופר פלד – סקסופון אלט וטנור יהונתן כהן – חליל וסקסופון טנור יובל טבצ'ניק – בס קלרינט וסקסופון בריטון ניצן בר – גיטרה איתמר גרוס – פנדר רודס מיקי ורשאי – גיטרה בס רון אלמוג – תופים בן אילון – כלי הקשה

צילום: מרגלית חרסונסקי

יוני רכטר "התכוונות" ועוד בפסטיבל הפסנתר 2018

יוני רכטר והאורקסטרה הולך לעיבוד ולאיבוד

שלומי שבן ויוני רכטר – כולם אומרים + שוב היא כאן

האורקסטרה ויוני רכטר שוב היא כאן

שיתוף ב facebook
share

1 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

1 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן