האחיות לוז

Crazy People במטוס מאילת לתל-אביב

האחיות לוז

פברואר 2017
/5

שאלה אותי קולגה אם הייתי בהופעה של האחיות  לוז בפסטיבל ג'אז חורף באילת "הפסדתי?" שאלתי. "לא יודעת אם הפסדת, אני נהניתי". תוך כדי שיחה בלובי של המלון, עוברות העלמות לידינו. אשת שיחי מכירה אחת מהן. תודות להיכרות, הצלחתי להוציא ממנה אלבום שהוקלט בהופעה חיה. תהיה לי הזדמנות לעמוד על גודל ההפסד, כמובן. הבטחתי להגיע להופעה הבאה (אחרי שאשמע את האלבום…)
נפגשנו שוב במטוס בדרך מאילת לתל-אביב. ממש לפני ההמראה התנצל הקברניט על תקלה במטוס, והודיע על פינוי עתידי של הנוסעים. עוד לפני שידענו מה קורה, תפס יובל וילנר גיטרה. שלוש האחיות הצטרפו זו לזו ופצחו ב-Crazy People. הניידים נשלפו כדי לשלוח תיעוד לפייסבוק מההופעה הראשונה של האחיות לוז במטוס. כשחשבתי כבר, שאני הולך לקבל את מה שהפסדתי בפסטיבל – כבו האורות, ההופעה נפסקה. היא לא חודשה אחרי שהאורות חזרו. מישהו שלף את תפילת הדרך, ליתר ביטחון. כדי לטעום משהו מהרגעים של האחיות לוז, הלא הן The Hazelnuts, צפו בטעימה מצילום, שעשינו ברגעי התרוממות הנפש במטוס עוד בשלב שסירב להתרומם.

*** השם "האחיות לוז" נולד משילוב בין מחווה לאחים בלוז ובין חיבתן לאגוזים הטעימים. דוגמית ראשונה ליכולות ההרומנית הייתה ב"ביי מיר ביסטו שיין", להיטן האידי של האחיות אנדרוז משנות השלושים באקדמיה למוסיקה.  שירה כרמל, יפעת זיו וענת מושקובסקי יצרו הרמוניה מהודקת בסגנון מיושן כביכול, כדי לחזור למתכונים ווקאליים של פעם, ולהוכיח לעצמן ולקהל, כי אין שום בעיה למחזר משהו אופטימי מעידן ה – Swing Era במרקם ווקאלי בליווי הרכב וינטג' כיאה לימים ההם – גיטרה, קונטרבס, חצוצרה, תופים וקרש כביסה. הסווינג וההרמוניה הטיפוסית הפכו למניע של חומרים מכל סוג. למעשה – תחיה מחודשת ברוח מודרנית עם קריצות הומוריסטיות ומשבי רוח נוסטלגיים מבוקרים.

הופעה במטוס: שירה ז' כרמל – שירה, יפעת זיו – שירה, ענת מושקובסקי – שירה יובל וילנר – גיטרה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן