Halsey - Hopless fountain kingdom

Hopeless Fountain Kingdom

האלסי

הליקון
4/5

האלסי היא אחת ההצלחות המהירות בתעשיית המוסיקה נכון לעכשיו. את אלבומה הראשון   Badlands היא הוציאה ב-2015. שיתוף הפעולה שלה עם ה   – Chainsmokers בשיר Closer היה עוד קטליזטור בחשיפה  המהירה. תוסיפו את  Not Afraid Anymoree שיר שהקליטה לפס קול הסרט Fifty Shades Darker ..
האלסי מניו גרזי, ילידת 1994, שם מקורי: Ashley Nicolette Frangipane, תספורת נערית, ביסקסואלית, סוג של צעירה המפזרת דימוי של מורדת, סיפורים על התמודדות עם משברים שבעטיים השתמשה במיני חומרים כימים, מציגה קול ומוסיקה מיוחדת, אבל בצומת מסחרי שמקרב אותה לנתיב פופ מרכזי.
הפרולוג בפתח האלבום החדש מציג את הרעיון המרכזי של האלבום בהשראה רופפת  של "רומיאו ויוליה" של שקספיר. ההקדמה לקוחה ישירות מסצנת הפתיחה של המחזה.
"100 מכתבים" מציג מוטיבים מאפיינים של הזמרת, תערובת של עצמיות חזקה ("אני לא משהו למרוח ולטעום כשאתה משתעמם") אבל גם חרדה עצמית ("ביליתי יותר מדי לילות על רצפות אמבטיה מלוכלכות") כשמצרפים את כל השירים, מקבלים את אחד האלבומים הטובים של השנה בפופ לאו דווקא באוריינטציה של פזילה לטופ אופ דה פופ.
ב- Hopeless Fountain Kingdom מציגה האלסי תעודת זהות אומנותית, למעשה שדרוג של ממש של Badlands.  האלבום הוא סיפור של כוכבת פופ צעירה וחסרת מנוחה שמסתובבת ברחבי העולם, מותירה לבבות מרוסקים, ועדיין לא מצאה אהבה אמתית.
ההפקה המוסיקלית בעידן הזה היא לעיתים דומיננטית, אבל כשהאלסי נשענת על קולה בבלדה Sorry, הבעת חשש שהיא מסוגלת להיות מספיק עצמה להגשים אהבה אמיתית – מקבלים אותה מספיק עצמה, והיא נשמעת כמי שתוכל להגיע לכל מקום מהנקודה הזו.

1. The Prologue
2. 100 Letters
3. Eyes Closed
4. Heaven In Hiding
5. Alone
6. Now Or Never
7. Sorry
8. Good Mourning
9. (Lie (feat. Quavo
10. Walls Could Talk
11. Bad At Love
12. Don't Play
13. (Strangers (feat. Lauren Jauregui
14. Angel On Fire
15. Devil In Me
16. (Hopeless (feat. Cashmere Cat

וידיאו: Now Or Never

 

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן