הגיטריסט האגדי ג'ף בק לראשונה בישראל

/5

בשיאה של קריירה מפוארת הכוללת בין השאר חמישה פרסי גראמי, שני מקומות בהיכל התהילה של הרוק'נרול, אלבום סטודיו חדש, מגיע אגדת הרוק הנצחית, ג'ף בק גם לשיראל.
היישר מפנתיאון הגיטריסטים של כל הזמנים, ינחת כאן בק להופעה ב-5 באוקטובר.  בק, היסטוריה מהלכת, סימן בשנה החולפת הצלחה עם סיבוב הופעות עולמי שהוכתר כסולד אאוט גורף. כניסתו (השנייה) להיכל התהילה של הרוק'נרול, יציאת אלבום הסולו Live At Ronnie Scott (זכיה בגראמי) מייצרים סקרנות שיא לקראת ההופעה.
בק, פרץ לתודעה ב 1965 כגיטריסט המוביל של להקת "ציפורי החצר" Yardbirds, כמחליפו של אריק קלפטון, בעקבות המלצתו של ג'ימי פייג'. בק פיתח טכניקות נגינה שהיוותה פריצות דרך בנגינת הגיטרה – הדיסטורשן, נגינות סולו מורכבות ועוד. כשעזב את הלהקה, הרכיב יחד עם רוד סטיוארט להקה, הפיק פרויקטים עצמאיים בסגנון חופשי ששילבו רוק, ג'אז, סול ואר אנד בי. הוא יצר מוזיקה אינסטרומנטלית מרתקת וחדשנית שבאופן טבעי משכה אליו שיתופי פעולה עם מוסיקאים מובילים בעולם כמו: רוג'ר ווטרס, סטיבי וונדר, זיזי טופ, רוד סטוארט, לס פול, קית מון, רוני ווד, מיק ג'אגר רבים אחרים
בק מצטיין בטווח סגנוני רחב: הוא התחיל ברוק כבד וג'אז, התנסה במוסיקה אלקטרונית, חזר לבלוז ולפאנק, חקר את הרוקבילי ועוד. כל אלה הובילו אותו להקליט ולנגן עם זמרים מגוונים כגון: לוצ'יאנו פאוורוטי, באדי גאי, מייסי גריי, כריסי היינד, ג'וס סטון, סינדי לאופר ואחרים.
להופעה בישראל יגיע עם להקתו איתה סייר בכל העולם. יום שלישי, 5 באוקטובר, אמפי פארק, קיסריה. מחירי כרטיס: 290 – 590 ₪

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן