הופעת נגן הג'אז וודי אלן הופסקה ע"י פעילות פמיניסטיות בעירום

/5

שתי אקטיביסטיות פמיניסטיות פרצו להופעת הג'אז של במאי הקולנוע וודי אלן ולהקת New Orleans Jazz Band. באולם הפילהרמונית של המבורג ופוצצו את ההופעה.
השתיים הפעילות בארגון הפמיניסטי הקיצוני Femen מוכרות מהפגנות המחאה הפרובוקטיביות שלהן שנעשות בעירום. האירוע התרחש בקונצרט סולד אאוט של אלן, נגן הקרלרינ ולהקתו 21 דקות לאחר פתיחתו במקום שאירח ימים לפני כן את ועידת ה- G20.
מה רצו השתיים? במכתב שניסו לקרוא, הן מתייחסות לבתו המאומצת של אלן מנישואיו למיה פארו דילן פארו, אשר האשימה את אלן בתקיפה מינית. השתיים לא הצליחו בניסיונן להקריא המכתב. אנשי ההבטחה גררו אותן אל מחוץ לבמה.
במכתב ששוחרר לתקשורת כותבות השתיים: "הגם שהתקרית ארעה לפני זמן רב, כאשר דילן היתה בת 7 (כיום היא בת 31), היא עדיין סובלת נפשית ממעלליו של אלן. אלן אינו רק  במאי, שחקן ומוסיקאי מוכשר אלא גם אב שנהג לנעוץ אצבע לתוך בתו. רצינו להזכיר לעולם ולחובבי הג'אז את העובדה הזו"
וודי אלן ולהקתו לא נראו כמוטרדים במיוחד מההתפרצות. אחרי שהבנות סולקו מהבמה, המשיכו את המופע.
הרכב שבעת הנגנים הוקם לפני כ-35 שנה. הרפרטואר כלל מוסיקת ג'אז אולד סקול, דיקסילנד, לואיס ארמסטרונג, סידני בשה, ג'ורג' לואס, ג'וני דודס וג'ימי נון.
הופעה של וודי אלן כנגן קלרניט  עם ההרכב שלו די נדירה. התשוקה של אלן למוסיקה לעיתים חזקה יותר מהמוטיבציות הקולנועיות שלו. ב-2012 הוא לא הגיע לקבל אוסקר עבור "התסריט הטוב ביותר" לסרטו Midnight In Paris  משום שהייתה לו הופעה באותו ערב.

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן