החדש של ביונסה Be Alive

החדש של ביונסה Be Alive

השיר משולב בסרטון מקדים לסרט  הביוגרפי המתאר כיצד הפכו כוכבות הטניס ונוס וסרינה וויליאמס למי שהן בעקבות האימון שקיבלו אביהן ריצ'רד וויליאמס.

/5

ביונסה משתפת בשיר חדש 'Be Alive' (האזינו מטה) המשולב בסרטון מקדים לסרט  הביוגרפי המתאר כיצד הפכו כוכבות הטניס ונוס וסרינה וויליאמס למי שהן בעקבות האימון שקיבלו אביהן ריצ'רד וויליאמס. "זה מרגיש כל כך טוב להיות בחיים/ יש לי את כל המשפחה שלי לצידי/ לא יכולתי למחוק את השחור הזה אם ניסיתי/ לכן אני מרימה את ראשי בגאווה", שרה ביונסה בבית הראשון בליווי פסנתר.
הבלדה העוצמתית תלווה את כתוביות הסיום של הסרט בכיכובו של וויל סמית. סמית' מגלם את ריצ'רד וויליאמס לצד סאנייה סידני, דמי סינגלטון, אונג'אנו אליס, טוני גולדווין וג'ון ברנת'ל.
בבימויו של ריינאלדו מרקוס גרין (מפלצות וגברים), הסרט "המלך ריצ'ארד" אמור להגיע לבתי הקולנוע ול-HBO Max ביום שישי הבא.
לדברי נציגי חברת "האחים וורנר", דמותו של סמית' ב"המלך ריצ'ארד" מוצגת כ"אב בלתי נרתע וחזון לשנות את המשחק" ש"סייע בגידול שתיים מהספורטאיות המוכשרות ביותר בכל הזמנים, ששינו את ספורט הטניס לנצח".
ביונסה סיפרה שהיא עבדה על המוסיקה במהלך הקיץ. "אני באולפן כבר שנה וחצי", הסבירה. "לפעמים לוקח לי שנה לחפש בין אלפי צלילים כדי למצוא בדיוק את הדבר הנכון. פזמון אחד יכול לכלול עד 200 הרמוניות מוערמות, ועדיין אין כמו האהבה, התשוקה והריפוי שאני חשה  באולפן ההקלטות. אחרי 31 שנים, זה מרגיש מרגש בדיוק כמו כשהייתי בת תשע. כן, המוזיקה מגיעה!"

החדש של ביונסה Be Alive

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן