רינת בר הכוכב הבא לאירוויזיון

הטרגדיה של רינת בר

הכוכב הבא לאירוויזיון

3/5

רינת בר האמינה כי הכוכב הבא לאירוויזיון יביא אותה לפורטוגל. מבחינתה – הזדמנות חייה. לא בטוח שהיא הכילה את המכשולים שיעיפו אותה  אותה מהמסלול שהיא צפתה לעצמה. המשבר הגיע עד כמעט טרגדיה. כשפתאום ראתה אדומים מאירים בשולחן השופטים – נשברה. רינת בר אולי שכחה כי היא אמורה לשרת את התוכנית, שהיא כלי בידי מפיקי "הכוכב הבא לאירוויזיון", שהם ממתינים לרגע שבו היא תישבר, כשהשופטים יאמרו לה – תרגיעי, מתוקה. הכל בסדר. את נהדרת. העתיד לפנייך, וזה אחרי שקרן פלס אמרה לה – "יש משהו עייף בביצוע שלך" על "בתלם אוהבים", שיר שהיא כתבה. עם דמעות בעיניים אמרה בר לשופטים – "יכול להיות שאתם צודקים, שזה הרגע ללכת מפה". מפיקי התוכנית חגגו את הסיטואציה האכזרית. מבחינתם – שיהיו עוד רגעים כאלה. בתחרות עם אקס פקטור לא לוקחים שבויים.
מי שרצתה שכל העולם יאהב אותה ללא תנאי, הבינה לפתע, שלא כולם אוהבים אותה. האם הבטחון הרג אותה או התמימות שלה? גם כך – בתחרות כזו, אין ערבויות.  אתה משחק במשחק – שלא הכל תלוי בך ובכישרון שלך.  לשיר שיר עתיק כמו "חי" מהאירוויזיון המזוהה עם עופרה חזה – הוא סוג של התאבדות. אסי עזר ורותם סלע רקדו על מסיבה נוסטלגית המאזכרת את הקרב המסורתי בין עפרה חזה וירדנה ארזי, והצטחקקו לטובת השטויות של התוכנית, בשעה שרינת בר נלחמה על הקריירה שלה והפסידה, בגלל שלתוכנית הריאליטי יש "משימות" עבור המתמודדים. טמנו לבר מלכודת, והיא נפלה לתוכה עם בחירה רעה של שיר עם ריקודים מיושנים בנוסח האירוויזיון של פעם ועיבוד מרופט. היחיד שהמתיק באופן מפתיע את הגלולה המרה היה אסף אמדורסקי, "השופט הקשוח", שרינת בר המיסה אותו. הרמת הגבות היתה מוצדקת. לעומתה האווי דנאו, בן ה – 17, היה מספיק חכם להבין ששיר ישן כמו "עוד נגיע" של ירדנה ארזי עשוי לקום לתחיה רק עם עיבוד חדש. הוא שינה לחלוטין את השיר, לקח אותו לחלקה שלו, וברא את בשיר מחדש ליד הפסנתר. את מה שרינת בר, זמרת מקצוענית ובעלת יומרות מרחיקות לכת לא הבינה, עשה זמר מתחיל ולא מיומן כמו האווי בכישרון גדול, וגם הפעם הורמה יותר מגבה לנוכח האדום שנתן אמדורסקי בטענה מוזרה – כי הוא "לא היה מוכן".
האם בר היא שבחרה לשיר את "חי"? האם קיבלה יעוץ מקצועי? את מפיקי התוכנית זה כנראה לא עניין, אלא יותר סיטואציית הכישלון הטראגית. מבחינתם, התוכנית חשובה יותר מאשר המתמודדים. הם יצמידו לחוסה ולשי וגלעד כוכב כמו רותם כהן – ויגמדו אותם, כי זה האינטרסט של התוכנית. שורה תחתונה: מומלץ לזמרים ותיקים לא להגיע ל"הכוכב הבא לאירוויזיון" – בטח לא עם רף ציפיות כדוגמת זה של רינת בר. מדובר בסופו של דבר בתוכנית בידור, שמבליטה את ההשתטויות של המנחים שלה ומחפשת דרמות מהסוג של בר. הקריירה שלה מעניינת בקושי את קצה הציפורן של יוצרי התוכנית.

האווי דנאו – עוד נגיע

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן