פאר טסי היי מאמא

היי מאמא

פאר טסי

מילים: אבי אוחיון לחן: אבי אוחיון ואסף צרויה עיבוד והפקה מוסיקלית: יעקב למאי
3.5/5

אני מזהה את קו מוסיקת השמח של הצמד אוחיון-צרויה אצל פאר טסי, אחרי שעתיים הקשבה לעומר אדם החדש. בתוך עמנו אנחנו יושבים, והדרך הכי הגיונית היא להביא את העם לתוך השירים. הומור יכול לשפר את המצב. פאר טסי וכל מי שעסוקים במלאכת הנפקת שירים לז'אנר הים תיכוני מגדירים לעצמם יעד בידורי מובהק. המוסיקה פונקציונאלית, נועדה לתת בראש ולהגיע לרגליים. אין כאן מסורת של תרבות, כמו למשל, במוסיקה היוונית. מוטו ההרקדה מציב את השמח וההרקדה ההמונית בהופעות כמטרה ראשית.
הסיפור טיפוסי לעם שבורח מהבית למנגל בטבע בסוף שבוע. הוא (הדובר בשיר) חשב לנוח. חשב. בין מפרי המנוחה – המאמא שמתחרזת (לא חרוז הכי משובח!) עם הכפרה, וההיא שרוקדת ממולו.
פאר טסי מפעיל את מנעדו הגבוה כדי להצטרף להילולה בעיבוד תוסס שששוזר בנג'ו ודרבוקה. עוד שבוע שבועיים יודיעו על 8 מיליון צפיות ביוטיוב, למרות שכל המדינה הזו היא בקושי 8 מיליון. כמו עומר אדם,  פאר טסי וחבר כותביו יודעים טוב ממני למי הם עמלים. לי זה נשמע ראש קל לפולקלור המוני. גם 10 מיליון צפיות לא יהפכו את זה למקורי וייחודי.

חברים תשעה רכבים שלושה/ נוסעים לטבריה לכינרת/ יורדים ב6 צפון שוב הרוח בחלון/ עפולה עצירה קטנה נדרשת/ וכבר נגיע/ עוד חצי שעה בלחץ אני מודיע

השתייה כבר מוכנה סוף שבוע בגדול

אוהלים שלושה רמקולים שישה/ גיטרה שעושה בלב שמח/ תכינו לי כוסית הקרח שם בצידנית/ היום אנלא רוצה להיות פיקח/ רוצה לנוח / את הראש קצת לנקות מה שבטוח/ פתאום טלפון מאמא חייב לענות

היי מאמא/ יאיבני מה קורה איתך תגיד שתית מים/ ואל תשכח קרם הגנה יש שמש בשמיים/ די מאמא/ יאיבני אל תעשה שטויות ויש לך דש מאבא / ותיזהר עם בחורות תבטיח לי כפרה

חברים תשעה שמש מתישה/ תופסים פה ראש ממש על שפת כינרת/ ערב מתגנב באור ירח מתאהב/ המוזיקה ברקע מנגנת/ ואת ניגשת/ את רוקדת למולי ואז נצמדת

פתאום טלפון מאמא חייב לענות

מה יהיה איתך יאמא/ איי איי איי אמא לעולם לא תשתני/ בינינו רק אל תשתני

 

 

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן