הישג לאסף אבידן: חתם ב"יוניברסל" צרפת – לקראת אלבום סולו חדש

/5

אסף אבידן חתם בצרפת על חוזה פאבלישינג עם חברת יוניברסל – לקראת אלבום סולו חדש שיופץ בתפוצה עולמית.
החתימה התקיימה במקביל לסיום הסיבוב האקוסטי של אבידן באירפה, במסגרתו קיים 6 הופעות בשש ערים מרכזיות בצרפת, כאשר האחרונה ביניהן התקיימה בפריז, במועדון "לה טריאנון" "Le Trianon" מול 1,300 איש (סולד אאוט)
בישראל, אסף אבידן אינו חתום עם חברת תקליטים או עם גוף פאבלישינג, אלא הוא בעל לייבל, "טלמבר רקורדס  שנפתח לפני כשלוש שנים כדי לאפשר לו לחתום חוזה זכיינות מול "סוני-קולומביה" להעניק לו אומנותית חירות מלאה כדי להשאיר לחברות המוסיקה בעולם את נושאי הקידום, השיווק וההפצה.
חברת יוניברסל מיוזיק פבלישינג מסרה, כי מדובר בחתימה עם יותר ואמן ייחודי שהמוזיקה שלו חוצה כל הגדרה של ז'אנר. "בתקופה זו אסף הוא אחד האמנים היוצרים המבוקשים ביותר בתעשיית המוזיקה הצרפתית"
אסף אבידן: "לא השם הגדול שך החברה הוא שהוביל אותי לחתום עם יוניברסל, אלא ההיכרות עם האנשים הטובים והמוכשרים שהכרתי בחודשים האחרונים. אני מוחמא ומודה על האמון שיוניברסל פאבלישינג נותנים לי ולאמנות שלי"
אבידן מתכנן להוציא את הסינגל הראשון מהאלבום החדש בתחילת מאי, בארץ ובחו"ל, לצד סיבוב הופעות חשמלי חדש בארץ. בקיץ יצא אבידן לסיבוב הופעות בפסטיבלים השונים באירופה עם הרכב נגנים חדש שיכלול שירים חדשים מתוך האלבום שיצא לקראת ראש השנה.

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן