גיל חדש

גיל חדש חוזרת

הכוכב הבא

12-13.2.2016
/5

יוני גרייב נשמע כמו עומר אדם? לפי אטדגי – ממש לא. לפי הראל סקעת – ממש כן! עודד שרעבי נשמע כמו ישי לוי? לפי אטדגי – שתי טיפות מים, ובמיוחד ב"אהבה בת עשרים" שישי לוי שר. האם זהו מדד האיכות היחיד?
איך זה שבמוסיקה המכונה "מזרחית" – עסוקים בהשוואות? אולי משום שהכל נמדד לפי הקול. האם להוריד נקודות לעודד שרעבי רק משום שצבע קולו מזכיר את ישי לוימוקי הסביר נכון את ההבדל בין יוני גרייב לעודד שרעבי. זה ההבדל בין קול ובין קול + נשמה. בין עוד סלסול לביצוע אותנטי. בשלוש דקות, זמר יכול לשיר את סיפור חייו. זה מה שיצא מעודד שרעבי בשיר של ז'אק ברל.
אבל לפי אטדגי, "מוקי לא מבין במוסיקה מזרחית". אולי ישלח אותו ללמוד ברימון אצל השדרן אליקו – מהי המוסיקה הזאת. אולי שחק אותה ראש קטן, ממש כמו המנחה אסי עזר, שמה שמעניין אותו, האם לגרייב יש גרביים בתוך הנעליים או שלא.
מתקרבים לגמר. מחפשים לא רק ביצוע מעולה, אלא אטרקציה לאירוויזיון. האם זו תהיה להקת "שטאר" בהיפ הופ של הרכב דוסים, כמו שקיבלנו ב – Airplanes של B.o.B או קיארה (ליאור כהן) ופרות קדושות, שעשו את  "תל אביב" המוכר מעומר אדם?
אם לייעץ למי שמנהל את העסק מאחורי הקלעים, עזוב אותך מגימיקים. מלכות דראג בקריוקי מתחילות  להיות גימיק שחוק באירוויזיון. גם – הדימוי היהודי-ישראלי עלול להיות בעוכרי "שטאר", כי הוא עלול ליצור אנטגוניזם בימים שאירופה עושה עליהום על ישראל.
הייתי פוסח על אטרקציות וגימיקים מעין אלה, והולך על אחת משתי הזמרות: אלה דניאל או  על זמרת מעולה כגיל חדש, שהחזרתה לנבחרת המתמודדים היה גלגל הצלה מתבקש.. אחת מן השתיים. אלה דניאל שרה Stolen Dance של מילקי צ'אנס, בחירה מצוינת של שיר, אישיות זמרתית ייחודית, קול עומק, זן נדיר. גיל חדש? – ללא ספק אחת התגליות היותר איכותיות של הכוכב הבא הנוכחי.

יוני גרייב – "שורף לי בעיניים" נגד עודד שרעבי – "אהבה בת עשרים"

להקת "שטאר" – Airplanes  נגד אבי אלוש ושבחיה בת ישראל – New Day

נעמי עזרן – Drunk In Love  נגד קיארה (ליאור כהן) ופרות קדושות – "תל אביב"

אוריאל אהרוני – Accelerate נגד אלה דניאל – Stolen Dance

 

וידיאו: להקת שטאר Airplanes

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

תגובה אחת

  1. גיל חדש ללא ספק התגלית של העונה עם קול ייחודי משלה לעומת אלה שנשמעת כמו חיקוי של ווינהאוס

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן