נטע ברזילי

לא ריקי אלא נטע לאירוויזיון

הכוכב הבא לאירוויזיון

4/5

ריקי בן ארי שרה "חיה לי מיום ליום", הלהיט הגדול של ריטה, ואמדורסקי לחץ כחול עוד לפני ששמע את השיר. איך? ריקי מילאה את ההוראה שלו לשיר בעברית, אחרת – כפי שהזהיר – תחטוף ממנו אדום. הכחול שלה היה על הציות. אמדורסקי המוחמא על מילוי ההוראה זרק איזה נימוק: "לקחת את השיר לאר-אנ-בי של הדיווה".  כלומר? אמדורסקי לא הסביר ולא נימק. העיקר ששרה בעברית. ואגב, אר-אנ-בי הולך טוב יותר דווקא באנגלית. הראל סקעת צדק. אני לא בטוח שהייתי מתאר את את הקאבר של בן ארי כ"ביצוע של לובי בבית מלון בים המלח". לעצם העניין: לא תמיד זמרת צריכה לצאת מאזור הנוחות שלה. בן ארי בעברית בשיר הזה נשמעה אובר דרמטית, לחצה מדי, עבדה על מניירה ולא היתה עצמה.
המתחרה שלה, רוית בטאשוילי, ניסתה שיר מקורי "אל תדאג", ונפלה למלכודת ההתבכיינות המסולסלת. קרן פלס נכשלה גם הפעם כשופטת, היחידה שנתנה לה כחול, כאשר לא התייחסה לגופו של שיר ואף הודתה בכך: "זה לא היה כחול על השיר. עשית טעות, אבל את גדולה על הטעות הזו"… גם לביצוע הבינוני של אדווה עומר העניקה פלס כחול, וגם הפעם לא שפטה לגופו של שיר, אלא אמרה דברים כלליים על המתמודדת – "נולדת עם כריזמה, קסם, כשאת שרה, אני רוצה להקשיב לך, הלב יוצא אלייך". מה הקשקוש הזה שייך לאודישן הספיציפי עליו היא מתחרה?!
את נטע ברזילי שלחו לתחרות נפרדת על כרטיס לגמר עם ריקי בן ארי (ביום ה'), בלי לנמק מה הסיפור.  הפתעה שמפתעה. לפי הביצוע שלה ל – Wannabe של הספייס גירלז, ברזילי היא המועמדת היותר מקורית להגיע לליסבון. השילוב של האלטרנטיבי והאקספרימנטלי עם רוק, ראפ ודאנס היה מסוג של ביצועי זכיה, והפעם שמענו גם זמרת בעלת יכולות קוליות רב גוניות. גם חן אהרוני חשב הפעם מחוץ לקופסא בביצוע מאוד מאוזן, לא ראוותני ונקי ממניירות של "רוקדת" המוכר מאניה בוקשטיין ובשילוב אנטגרטיבי של כוריאוגרפיה. אמדורסקי "לא התרגש", כאילו התרגשות היא המדד הבלעדי למבחן של זמר. נימוקים סתמיים של שופטים נשארים בסתמיותם, ואמדורסקי ממשיך לאכזב.
גם מרגי הוכיח כי הא ראוי להתמודד בגמר ואף להיות מועמד רציני לאירוויזיון – בביצוע שקול ומדויק, בחספוס של זמר פופ מליגת על ל – Versace On The floor של ברונו מארס. סטטיק העניק לו …  "אדום של חיבה", כדי להוכיח שוב שהוא וחברו בן אל תבורי ראויים לאדום נטול חיבה, ומועמדים להדחה לקראת חשנה הבאה של "הכוכב הבא לאירוויזיון".

עדן מאירי -"ליפול" (71%) נגד נטע ברזילי – Wannabe שניצחה עם 90%
אדווה עומר – "לומדת ללכת" (44%) נגד חן אהרוני – "רוקדת"  שניצח עם  71%
רוית בטאשוילי – "אל תדאג" (56%) נגד ריקי בן ארי – "חיה לי מיום ליום"  שניצחה עם 76%
האוויי – "הבחור הביישן על פסנתר" (61%) נגד מרגי – Versace On The floor שניצח עם 78%

וידיאו: נטע ברזילי – Wannabe

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן