אסי עזר ורותם סלע

השתוללות המנחים

הכוכב הבא לאירוויזיון

אסי עזר, רתם סלע, אושר בחתה, ליאור חן, אסף אמדורסקי, קשת בן זאב, דה יאמנז, עמית משה אורן
3.5/5

אסי עזר ורותם סלע אינם מצחיקים. נקודה. יואב צפיר ושות' מאמינים כי הקונדסות של השניים מעלה רייטינג. יכול להיות שהם  צודקים. הבעיה היא שהשניים כבר לא ממש קשורים לתוכנית מוסיקה. הם מנסים הכל כדי למשוך תשומת לב אליהם. למשל: הרעיון הבדיוני של אסי שהם ינחו את האירוויזיון בפורטוגל. עזר וסלע מתירים רסן מתוך מודעות לרצף הבלופים, לגימיקים, לליצנות, לתעלולים, להתכסחות המתחנפת, הצחוקים (של סלע)  לשובבות הילדותית. אותי הם לא מצחיקים, כי אין כאן כמעט הומור.  המינון המוטרף הגבוה של השתובבבות וליצנות הופך לעיקר בתוכנית, וזה רע.
שופטים: לאסף אמדורסקי כנראה נמאס משיפוט לגופו של עניין, אז הוא מחפש מועמדים לאירוויזיון ממש כפי שעשתה קרן פלס בתוכניות הקודמות. לאושר בחתה ששר "תוכו רצוף אהבה" הוא אמר: "בחרת שיר יפה, אבל לא ראיתי את מנצח באירוויזיון". לצמד דה יאמנז אמר: "יש לכם הרמוניה יוצאת מהכלל, אבל משהו בי לא יכול להגיד שאתם הולכים לנצח באירוויזיון" מה אמדורסקי מבין בפוטנציאל של ניצחון באירוויזיון? לנציג פורטוגל של השנה שעברה היה פוטנציאל לזכות באירוויזיון? הייתי מציע למי שנראה עד עכשיו המבוגר האחראי ליד שולחן השופטים: עזוב אותך מניבוי הפוטנציאל של המתמודדים לזכות באירוויזיון. זה בלבול ביצים ללא תוחלת. שפוט לגופו של עניין. חדל לראות בעיני רוחך את "המנצח" באירוויזיון. אגב, אמדורסקי אומר כמעט בכל הזדמנות שהוא אינו חסיד גדול של "הז'אנר" (המזרחי), וגם כאן הוא בבעיה, כי "הז'אנר" כלל לא צריך להיות שיקול. הצמד דה יאמנז עשו קאבר לשיר של אייל גולן, שנשמע הרמוניה קולית יפה יותר מהמקור.
ראויים להגיע לשלבים הגבוהים: ליאור חן – קול שמחלחל מבפנים, דה יאמנז – שילוב קולות יפהפה, קשת בן זאב – בזכות קולו הגבוה והדינמיקה הבימתית, עמית משה אורן – ראפ מעולה של שירה, טקסט חזק, אחיזת מיקרופון ופרפורמינג.

אושר בחתה – "תוכו רצוף אהבה"
ליאור חן – "אין לי אותך"
דה יאמנז – "בלי להתכוון"
סמא ג'בור – "הללויה"
בר גרוצקי – "פרפרים לבנים"
קשת בן זאב – Cold Water
האוויי דנאו – Don't
עמית משה אורן – מבקש סליחה
אור אברמוב – "שיר אחרי המלחמה"

במאי: יואב צפיר מפיק: ענבל מירום שור שופטים: קרן פלס, הראל סקעת, אסף אמדורסקי, סטטיק ובן אל תבורי מנחים: אסי עזר רתם סלע

וידיאו: קשת בן זאב – Cold Water

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן