דיאנה גולבי

דיאנה גולבי חזרה

הכוכב הבא לאירוויזיון

עם אימרי זיו, ביט בוקס אלמנט, לי סבח, שלישיית תלאתה, דיאנה גולבי, ג'ודי ליין
/5

אתחיל בהערת אזהרה לערוץ 2:  נכון לעשיו, תחילת ינואר 2017, משודרות 2 תכניות ריאליטי מוסיקה, שרצות במקביל. העומס הזה – בלתי נסבל, במיוחד למי שצופים עם פרסומות. אזהרה – כי התחרות הזו על זמרים מתחילה להפוך למשעממת עד מטרידה. בניסיון להציל משיממון מנסים המון גימיקים, כמו גברת בת 89 ששרה My Way ומודיעה שהיא כוכבת.
ב"הכוכב הבא" משתלטים  טוטאלית המנחים על התוכנית . שולחן השופטים מולם נראה חיוור. יעל גולדמן הצטרפה לאסי עזר ולרותם סלע, והיא מנסה להיראות ולהישמע מטורללת כמו השניים הנ"ל, פולטת שטויות, וממש לא מצחיקה. רותם סלע עושה מאמצים בלתי  נלאים להתבלט, וגם היא מנסה להצחיק בכוח ויוצאת אווילית. רק לעזר יש פה ושם הערות יותר שנונות.
לשולחן השופטים הצטרפו סטטיק ובן אל תבורי, שנראים התגלמות הגימיק. הניסיון לאזן עם מוסיקאי כאסף אמדורסקי נראה כמו חיבור בין מבוגר אחראי לילדים מופרעים. הראל סקעת איבד חדות, והוא מחלק "כחולים" בלי הכרה גם למתמודדים גרועים. קרן פלס עושה מאמצים להיות המאמי הנחמדת של התוכנית.
התחרות עצמה נראית כמו זירת רסטלינג אנטרטיינמנט – בעברית – היאבקות חופשית בידורית. על הבמה מסתובבת האמא של המתמודד דניאל, מפטפטת בלי הפסקה, מאחלת מזל טוב לרותם סלע ההריונית לקראת הלידה ומשווה את הבן שלה לחובי סטאר. בהמשך מתברר כי הבחור אינו יודע לשיר.
בהופעה של ביט בוקס אלמנט – כולם, כולל השופטים ניסו לעשות ביטבוקסינג – קצב באמצעות חלל הפה,  וגם זה נראה פעלול בידורי חלשלוש ומעצבן.
אסף אמדורסקי הוא היחיד שלחץ בצדק אדום ללי סבח שצרחה את "זמר שלוש התשובות". סקעת נפל למלכודת הקלישאה: הוא שמע בשירה הצרחנית והמייבבת של סבח "התפרצות מהבטן, משהו שנשבר לרסיסים והופך למילים". במקום לשפוט, נהיה פסיכולוג וגם העיר לאמדורסקי – "אף אחד לא יודע מהי מוסיקה טובה". סקעת מעביר מתמודדים בנדיבות. לשלישיית "תלאתה", ששרה רע מאוד "שיכורים מאהבה" המוכר מעדן בן זקן הוא נתן כחול, ונימק באמצעות שלישית בנים שייצגה את איטליה השרים בסגנון … אופרה, שהגיעו למקום השלישי בתחרות האירוויזיון. מה הקשר בין אופרה ל"מזרחית"?
גם קרן פלס מנסה להיות חוקרת רגשות. את הביצוע ל – Alive של סיה של דיאנה גולבי, שחזרה באופן מפתיע בוגרת ובשלה לתחרות אחרי שזכתה בכוכב נולד 8 ב-2010, היא תיארה כ"זעקה של תהום פנימית". וגם "הלוואי ותייצגי אותי באירוויזיון". בהיסחפות הזו, ניסתה לשחק אותה מאמי פסיכולוגית. מה שמחזיר למשפט הפתיחה – "תחרות משעממת עד מטרידה".
מועמדים לאירוויזון? אמרי זיו ששר The Edge Of Glory. את דיאנה גולבי ששרה Alive, הייתי שולח  כבר עכשיו. אפשר לדלג על התחרות.

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן