מאיר גרין

הכוכב הבא – עונת הגימיקים

עם נתי מלבורו זפרן, עלמנור, אמנון ארגוב, מונה מור, עדי אחרק
/5

אנחנו כבר כל כך בתוך הגימיק, שנאלצנו לשמוע גרסה נוראה ל"גולדן בוי" בלשון הקודש של מאיר גרין, כשההפקה מגייסת את נדב גדג', מי שזכה עם השיר בתחרות הקודמת,  לקשט את שולחן השופטים. גרין הפך את השיר לחפלה שמתכתבת עם אולמי השמחות, ועוד העז לערב את אלוהים בגימיק.
אנחנו כבר כל כך בתוך הגימיק, שסוחטים עוד פעם את הסיפור של זוהר ארגוב. "דה וויס" ניצלו את גילי ארגוב לטובת רייטינג. עכשיו זה האח, אמנון ארגוב, וגם כאן נכנס סיפור הסמים, כדי לייצר עוד איזו מיני מלודרמה להזדהות הקהל והשופטים.
למרות שהוא שר רע את "איך הוא שר"דני רובס כתב על זוהר), נתנו לו שני כחולים מתחסדים  – קרן פלס על "הרצאות שלו על סמים" ו"על זה שבאת לשיר לנו" ואטדגי נתן כחול של  "אהבה גדולה" והציע לו שילך לעשות "מה שבא לך". בקיצור פטפטת סתמית מזויפת של שופטים,  שכאילו מזדהים עם האח של ארגוב בשל תהילת זוהר, כדי לשתף פעולה עם הגימיק.
אנחנו כבר כל כך בתוך הגימיק, שההפקה מקפיצה את נדב גדג' לקטע  קצרצר בצרפתית עם נתי מלבורו זפרן ל – Paoaoutai של סטרומאה. למה? הא, אירוויזיון.  נער הזהב מהאירוויזיון. אבל זה לא האירוויזיון אלא החנופה הדביקה. אגב, נתי מלבורו זפרן ממש לא הייתה זקוקה לגימיק. הביצוע שלה היה קאבר נפלא לשיר הצרפתי.
אנחנו כל כך בתוך הגימיק, שאסי עזר הוא הכוכב הגדול של הגימיק. עזר עלה לבמה באמצע השיחה של השופטים עם נתי מלבורו זפרן כדי לברר עם הראל סקעת פרטים על הזרועות השריריות שלו, ומתי יש לו זמן ללכת למכון כושר לפתח אותן. מוכרחים לדחוף בכוח את עניין היחסים ביניהם?!
אנחנו כבר כל כך בתוך הגימיק, שקרן פלס מחליטה לתת "כחול" לרוס וסבטלנה רוזדין על "שבועה" (המוכר מרמי וריטה) למרות שחבריה התפוצצו מצחוק מהביצוע ונתנו לזוג "אדומים". חיכיתי לשמוע הסבר מפלס. נדה. שומדבר. סתם כחול? כחול לעידוד? מי-מו-מה? פלס שתקה. עוד גימיק?
מוקי אמר לטל קציר ששרה Wuthering Heights של קייט בוש : "יש לך עיניים חכמות וטובות, ואני רוצה שזה יצא בשיר". איך בדיוק הייתה הזמרת צריכה להוציא את הבקשה הזו לפועל? לחשוב על העיניים שלה כשהיא שרה?  בסיום הביצוע  הוא נתן לה "אדום" והעיר כי היא חזרה "למקום המסודר שלה" . מה הוא יודע על "המקום המסודר" שלה? האם עיניה "החכמות" לא הוכיחו עצמן? מילים-מילים-מילים, והשופט כמובן לא לוקח אחריות על מה שיוצא מפיו, ומשאיר את המתמודד מבולבל.
אני מנסה לא לחשוד במוקי, שהוא משתף פעולה עם מסכת הגימיקים של הכוכב הבא, כשהוא אמר לעדי אחרק ששרה Masterpiece  של ג'סי ג'יי – "אמא שלך עפה על השיר", כאילו תגובת המשפחה שלה לביצוע היא קריטריון במבחן השיר.

השתתפו: נתי מלבורו זפרן – Papoutai, מונה מור – Let It Go, עלמנור –Counting Stars, רוס וסבטלנה רוזדין – "שבועה", טל קציר – Wuthering Heights, עדי אחברק – ' nthr drhi Masterpiece, מאיר גרין – גולדן בוי, אמנון ארגוב – איך הוא שר.

וידיאו: נתי מלבורו זפרן – Papaoutai

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן