הכנר הברזילאי ריקרדו מגיע להופעות

/5

כדאי להכיר: הכנר הברזילאי ריקרדו הרץ. כינור וברזיל? – לא בדיוק מתקשר, אבל צריכים לשמוע כדי להבין. דידיה לוקווד הכנר הצרפתי הנודע, שהיה המורה שלו למוסקת ג'אז בברקלי בוסטון אמר עליו – ריקרדו מציע מוסיקה ברזילאית עתירת רגש ומלאת שמחה בכישרון, הדר ומקוריות. הוא מלחין מוכשר ובאותה עת גם מאלתר מחונן. הפוטנציאל שלו הוא יוצא דופן"

ריקרדו, זוכה פרס בתחרות המוסיקה הברזילאית היוקרתית VISA, שיתף פעולה בין השאר עם יאמנדו קוסטה, המילטון דה הולנדה (שניהם הופיעו בארץ) ו"אגדת הפורו" דומינגיוס. הרפרטואר שלו עשיר בסגנונות וזרמים שונים של המוסיקה הברזילאית, מהמקצבים המאפיינים את דרום ברזיל, דרך השורו והסמבה על וורסיות השונות שלה. העניין המעמיק שלו בחקר המוסיקה הברזילאית על גווניה הרבים היה הטריגר לאלבומו השני Brasil em 3 por 4 שכלל ואלסים ברזילאיים מוכרים של מלחינים כמו מילטון נסימנטו, פיש'יניגווה וז'אבן. אלבומו השלישי של הרץ יצא השנה והוא נקרא "ריקרדו הרץ לילדים" בו מנגן הכנר שירי פולקלור ברזילאי מסורתי בשילוב צעצועים ככלי נגינה.

ריקרדו הרץ יגיע ארצה עם ההרכב שלו כחלק מסיבוב ההופעות האירופי שלהם. העובדה שהרץ יהודי ואחותו מתגוררת בישראל, הייתה מבחינתו מניע נוסף להופיע בישראל.

הרכב: כינור – Ricardo Herz,  בס –  Meno Del Picchia, תופים – Pedro Ito, גיטרה –  Pedro Simão.

הופעות: זאפה ת"א – 17.11, תיאטרון ירושלים – 18.11, טבעון "זוהר" – 19.11.

וידאו: ריקרדו הרץ בפעולה

 

 

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן