ליידי גאגא אריאנה גרנדה המצעדים השנתיים 2020

המצעדים השנתיים 2020. אנד דה ווינר איז: Blinding Lights או WAP או Rain On Me

תחיית ה- uptempo שהתחילה עוד בסוף 2019, עלתה הילוך בתחילת 2020 פרצה לספרינט בהמשך.

/5

המצעדים השנתיים 2020. אצלנו ובעולם אוהבים סיכומים, תארים, מנצחים. מלכים ומלכות חדשים. למעשה – טבע האדם. סוף שנה – ומסכמים. מצעדים כאן הם לפי תאריך עברי ולועזי. פתאום, לקראת ראש השנה מציצים לעיתון ולומדים שאו-טו-טו תכלה שנה.
מודה ומתוודה: סיכומים אם לא מייגעים, בטח גורמים אי נוחות. אמנות אינה מדידה. זמרת מצוינת אחת טובה מזמרת מצוינת אחרת? אין לי זמר שנה אחד ואין לי זמרת שנה אחת. אין דומה מצעד מסכם אחד לשני. מה זה אומר? – ממש כלום. העיסוק הזה בסיכומים הוא לעיתים מטרד משעמם. מה מחפשים?  קונספט? כמו: מה עשתה לך שנת 2020. היתה לקורונה השפעה של איכות המוסיקה? יש אפילו מי שיבנו תאוריה. מאזינים ללהיטים הגדולים, והתחושה היא של היה דווקא שמח.
Ynet וגל"צ שיתפו פעולה בדירוג שירי השנה. מישהו כתב: "המוזיקאים לא נתנו לקורונה לשבור את רוחם, אלא להיפך – הם ניסו להרים כמה שיותר". נו, באמת, איך מגיעים לתובנה סתמית הזו? כנ"ל: "במבט לאחור נסתכל על 2020 לא רק כאל השנה שהחזיקה אותנו בבתים, אלא כזו שגרמה לנו להתאחד ולהתעודד סביב המוזיקה". מה זה – משאל עם בשם האנחנו.
סיכומים נותנים לנו עוד פלייליסט מקומי שאינו מסתמך על מכירות. את מי המצעדים שלנו בדיוק מייצגים? מצד שני עורכי המצעדים מתבססים על מצעדים במערב. לא יכול להיות כאן פספוס. תחיית ה- uptempo שהתחילה עוד בסוף 2019, עלתה הילוך בתחילת 2020 פרצה לספרינט בהמשך. התוצאה: להיטי סינט-פופ ודאנס-דיסקו מהטובים ביותר ששמענו  בשנים האחרונות בתחום צרכני הרדיו הדידותי של האפ.אם מיינסטרים. גם להיטי ההיפ-הופ ששלטו בקיץ נכנסו חזק לסטריאו ברכב. מצעד השירים הוכיח עד כמה המגוון הפופי נעשה רחב היקף, מבילי אייליש, דרך טיילור סוויפט, אריאנה גרנדה, קארדי בי, ליידי גאגא, דה וויקנד.
את זיקוקי הדינור מקבל דה וויקנד על  Blinding Lights. מגזין הרולינג סטון האמריקני דירג אותו במקום הרביעי ואת Wap של קארדי בי ומייגן די סטליון במקום הראשון (השיר הזה בגל"צ – מקום 18). מגזין הבילבורד האמריקני דירג את השיר הזה במקום השלישי ונתן את המקום השני ל –  Blinding Lights של דה וויקנד ואת המקום הראשון ל – Rain on Me של ליידי גאגא ואריאנה גרנדה. (השיר הזה בגל"צ מקום 11)

דה וויקנד – Blinding Lights מקום ראשון גל"צ

Cardi B – WAP feat. Megan Thee Stallion מקום ראשון "רולינג סטון" 

Lady Gaga, Ariana Grande – Rain On Me

מצעד גל"צ 2020 

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן