הסינגל החדש של Tears for Fears נגד אפליית נשים מול גברים

הסינגל החדש של Tears for Fears נגד אפליית נשים מול גברים

"אני מרגיש שהרבה מהבעיות שיש לנו כמדינה ואפילו ברחבי העולם במידה מסוימת הגיעו מדומיננטיות גברית", אומר סולן Tears for Fears, קרט סמית', על הסינגל.

/5

Tears for Fears משתפים בסינגל חדש ‘Break The Man’. השיר הוא טעימה שלישית מהאלבום הראשון של הלהקה מזה 17 שנים, 'The Tipping Point', שאמור לצאת ב-25 בפברואר.
הצמד – המורכב מרולנד אורזבל וקרט סמית' – הוציא את שיר הראשון ששמו כשם האלבום באוקטובר 2021. בחודש שעבר יצא הסינגל השני 'No Small Thing'.

'Break The Man' עושה כבוד לנשים שנלחמות נגד הפטריארכיה. "אני מרגיש שהרבה מהבעיות שיש לנו כמדינה ואפילו ברחבי העולם במידה מסוימת הגיעו מדומיננטיות גברית", אומר סולן Tears for Fears, קרט סמית', על הסינגל.
"זה שיר על אישה שחזקה מספיק כדי לנצח את הגבר. בשבילי זוהי תשובה להרבה מהבעיות בעולם הדורשות איזון טוב יותר בין גברים לנשים".

Tears For Fears – Break The Man

"ארבע שנים של חיים עם דונלד טראמפ וגם תנועת #MeToo הציתו את השיר הזה", ממשיך סמית' "יש לי מזל להיות במשפחה מוקפת בנשים חזקות: אשתי ובנותיי. לנשים יש את החוכמה השלווה הזו שאין לגברים, כי אנחנו עסוקים מדי בלהראות כמה גדול הזין שלנו רוב הזמן. ראינו כל כך הרבה מזה עם טראמפ באמריקה: הרעיון של 'אנחנו גברים אמיתיים' והצרות שהוא גרם".

"הגבריות הרעילה הזו עוררה מלחמות ושנאת אחרים. זה הרעיון של:- 'אני חזק יותר, ואני צריך אנשים חלשים ממני ואני הולך להראות להם שהם חלשים ממני'. באמריקה, הגרם לשנאת מהגרים על הרעיון שמקומה של אישה הוא בבית. אני בעד עם מנהיגות אמפתית יותר – רצוי מאישה. משם הגיע השיר הזה".

Tears For Fears בהיכל מנורה ת"א ב-2019

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן