ג'מילה קונצרט לאוקראינה

הקונצרט לאוקראינה: להלחם נגד כל הסיכויים זו אינה קלישאה

ג'מאלה האוקראינית שרה "1944" מאירוויזיון 2016, שיר על גירוש הטטרים על ידי הרודן הרוסי ג'וזף סטלין

/5

כוכבי פופ כאד שירן, קמילה קאביו ואמלי סנדה היו בין האמנים שהשתתפו אמש בקונצרט לאוקראינה ושמעו את סיפוריהם של שני אוקראינים עמדו במרכז הבמה כשהוקראו על ידי השחקנים טמסין גריג ואדי מרסן. הכנר הסקוטי ניקולה בנדטי ליווה את השחקנים כשהם קראו את הדיווחים הנוקבים על הבריחה מהפלישה הרוסית.
ג'מאלה האוקראינית נתנה ביצוע חזק לרצועה זוכה האירוויזיון "1944". השיר שלה  נוצר בהשראת סבתא רבא שלה, שהייתה בין אלפי הטטרים שגורשו בכוח מקרים על ידי הרודן הרוסי ג'וזף סטלין במהלך מלחמת העולם השנייה. ג'מאלה זכתה לתגובת הקהל נלהבת כשהיא הניפה את דגל אוקראינה, שהחזיקה לאורך כל הופעתה.
הזמרת עצמה ברחה מקייב עם ילדיה בתחילת המלחמה. "זה היה ממש קשה, אבל אני כאן", אמרה. "תודה רבה לכל המוזיקאים שתמכו באוקראינה, על העמידה עם אוקראינה, כי זה באמת חשוב לנו".
קלישאה כמו "להלחם נגד כל הסיכויים" קיבלה תהודה חזקה כשאד שירן ביצע את הלהיט שלו Perfect. "תודה רבה שבאתם", אמר לקהל 8,000 הצופים באצטדיון Resorts World Arena בברמינגהם. "זו מטרה כל כך חשובה ואני כל כך גאה להיות כאן".
לאחר מכן הוא הצטרף לכוכבת העל הקובנית-אמריקאית קמילה קאביו כדי לבצע את הדואט שלהם Bam Bam בלייב בפעם הראשונה. קאביו "כולנו מתפללים הלילה לשלום האנשים באוקראינה. תודה רבה לכם על שהייתם חלק מגיוס התרומות הסופר-חשוב הזה".
הזמר והיוצר טום אודל ביצע את הבלדה שלו Another Love, שאומצה כהמנון סולידריות בין אוקראינים ברשתות החברתיות.
להקת הרוק הוולשית The Manic Street Preachers השיבה לחיים את הסינגל מספר 1 שלה ב-1998 If You Tolerate This, Your Children Will Be Next – מסר שהופיעה במקור על כרזת גיוס מתנדבים בינלאומיים להילחם בפשיסטים במהלך מלחמת האזרחים בספרד בשנות ה-30.

גם ניל רודג'רס, סנו פטרול, אן-מארי, בקי היל, גרגורי פורטר, פאלומה פיית' ומקהלת הממלכה הופיעו, חלקם עם תלבושות כחולות וצהובות על המסכים על רקע שדות חמניות. בילי אייליש והאח פיניאס אוקונל שלחו הודעה מוקלטת את "התמיכה והסולידריות" שלהם.
האירוע הועבר בשידור חי ב-ITV וב-STV. בנוסף למיליוני פאונד של תרומות ציבוריות, תרמו גופי השידור כ-3 מיליון פאונד מהכנסות מפרסום. עוד 250,000 פאונד התקבלו ממכירת כרטיסים.

Jamala Hits The High Notes In Powerful '1944' Performance

Camila Cabello and Ed Sheeran's First EVER Performance of 'Bam Bam' Together

Manic Street Preachers Superb Performance of 'If You Tolerate This Your Children Will Be Next

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן