פרשנויות ג'אז למוסיקת פופ ורוק היו תמיד חלק ממוסיקת הג'אז. המגמות בולטות – יוצרים כמו ג'ורג' גרשווין, אירבינג ברלין, קול פורטר הפכו כמעט קלישאות, סוסים שאינם מתחלפים. מצד אחר בשנות התשעים התפתח ה – smooth jazz, לא בדיוק ג'אז יצירתי, אלא גרסאות כיסוי המשמשות מעין מוסיקת רקע. "פרויקט הרולינג סטונס" של טים רייס האלבום הזה שייך לג'אז העושה שימוש ברוק וב – R&B לצורך יצירתי. לאוריינטציה הזו אפשר לשייך הרכבים כמו Bad Plus, קלייר מרטין, זמרת הג'אז האנגליה,
הפרויקט בביצועיו של נגן הסקסופון (טנור/סופרן) טים רייס Tim Ries, שהופיע בעצמו עם הסטונס, הצליח להעביר את שירי הסטונס בצורה מופלאה לתחום האלתור היצירתי. בין 10 הגרסאות (קטע 11 הוא יצירה מקורית של רייס), מצליח הסקסופוניסט להמריא עם Honky Tonk Women בנגינת האורגניסט Larry Goldings ומתופף הסטונז צ'ארלי ווטס, גם עם Street Fighting Man בהשפעה סמבה ברזילאית. Paint It Black מזכיר את סגנונו של מייקל ברייקר בטנור סקסופון. את Wild Horses צובעת בנגיעות קוליות נוגות יפות הזמרת נורה ג'ונס כשלצידה בנגינת הגיטרה של ביל פריסל. הגיטריסט ג'ון סקופילד מצוין ב – Satisfaction. בסך הכל, פרויקט יחיד במינו בתרגום הרולינג סטונסלג'אז.
1. Satisfaction |
2. Honky Tonk Women |
3. Slippin' Away |
4. Street Fighting Man |
5. Wild Horses |
6. Waiting On a Friend |
7. Paint It Black |
8. Honky Tonk Women |
9. Ruby Tuesday |
10. Gimme Shelter |
11. Belleli |