השירים האחרונים שהקליט אריק איינשטיין ושני שירים שהתגלו יצאו בקרוב

/5

השירים האחרונים שהקליט אריק איינשטיין ושני שירים שהתגלו יצאו בקרוב במסגרת הוצאה מחודשת לאלבומם הקלאסי של אריק איינשטיין ויוני רכטר, "משירי אברהם חלפי" שיצא לראשונה ב-1988.
האלבום כולל עשרה שירים של המשורר ביניהם: 'עטור מצחך', 'צער לך' (עם יהודית רביץ), 'סתיו יהודי', 'שיר על התוכי יוסי' ו'שיר על יונה בחלוני' .
את השירים הקליט אריק במהלך השנתיים האחרונות יחד עם היוצר והמפיק גיא בוקאטי. השירים החדשים למילים של אברהם חלפי הם 'אדם בחדרו', 'נותרו שנים ספורות' שהלחין בוקאטי ו'אימי' שהלחין היוצר והפסנתרן עומר קליין.
לאחר מותו, במהלך החיפושים אחר סרטי ההקלטה המקוריים של האלבום בארכיון חברת אן אם סי, התגלו למרבה ההפתעה שירים נוספים של חלפי שהקליט אריק ללחניו של יוני רכטר.
השירים 'ולמות' ו'על ענף' הוקלטו ע"י איינשטיין ורכטר בתחילת שנות ה-90, אך השניים לא סיימו את העבודה עליהם. בתחילת השנה נכנס רכטר לאולפני 'בארדו' ('המון' לשעבר) שם הוקלטו השירים, במקור ובעזרת הפרטיטורות המקוריות וחבורת נגנים השלים את העבודה על שני השירים אשר רואים כעת אור לראשונה. כל חמשת השירים יכללו בהוצאה המחודשת אשר תראה אור במהלך חודש מרץ. "אדם בחדרו", סינגל ראשון, שיר חדש שהולחן ע"י גיא בוקאטי למילותיו של חלפי צפוי לצאת במהלך השבועיים הקרובים.

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן