וינטון מרסליס Standard Time Vol. 3 The Resolution of Romance

וינטון מרסליס Standard Time Vol. 3 The Resolution of Romance

The Resolution Of Romance, האלבום השלישי בסדרת אלבומי ה"סטנדרטים "של מרסליס, יצא בשנת 1990 ונשאר גולת הכותרת בקריירה הארוכה שלו.

4.5/5

דמיינו מועדון באוווירה נינוחה. תזמינו יין טוב. ווינטון מרסליס, החצוצרן המהולל, בנו של הפסנתרן, אליס מרסליס, מחדש את מסורת הבופ של ענקים כמיילס דיוויס ופרדי הבארד. מי שנמנה על הקבוצה המכונה "האריות הצעירים" – נגנים ויוצרים שראו את עצמם כממשיכי הג'אז הקלאסי. ווינטון מנגן כאן עם אבא אליס (Ellis Marsalis)   רג'ינלד ויל ( Reginald Veal ) בבס והרלין ריילי (Herlin Riley) בתופים, אלבום של בלדות ובלוז. הבחירות כוללות בין השאר את הסטנדרטים את “Where or When” ו – “Skylark”, ושלושה מקוריים "“In the Court of King Oliver,”, ו – “Bona and Paul,” ו“The Seductress” – שנשמעים סטנדרטים בזכות עצמם.
The Resolution Of Romance, האלבום השלישי בסדרת אלבומי ה"סטנדרטים "של מרסליס, יצא בשנת 1990 ונשאר גולת הכותרת בקריירה הארוכה שלו. ווינטון הוא נגן סטנדרטים נהדר. אליס, אביו הוא אחד מפסנתרני הג'אז הטובים ביותר ששמעתי. יש לו מגע כל כך יפה בפסנתר, אני אוהב את הגישה שלו להרמוניה.
רביעייה של שיתוף פעולה מעולה הסטנדרטים מנוגנים בעיבודים נינוחים ושקטים. וינטון ואביו מספקים מנגינות נגישות וקלאסיות בג'אז ידידותי למאזין.

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן