זוהר אסא לתפוס הכל

זוהר אסא לתפוס הכל

"איך אפשר לתפוס הכל" שר אסא במעבר אמוציונאלי דרמטי, שאינו מחולל משהו חריג בתרשים פעולות הלב שלי

מילים: עומר פוגל,זוהר אסא לחן: זוהר אסא הפקה מוזיקלית: רועי אבני
3/5

זוהר אסא משתמש הרבה ב"זה", מילת גוף שאינה אומרת הרבה, השימוש בה מעיד על אוצר מילים מצומק בניסיון להביע את מה שעובר עליו. מה עובר עליו? מה הסיפור שלו? מודה שהתבגר, ושההתבגרות מובילה אותו לתובנה שאי אפשר "לתפוס את הכל" ו"למה בכלל מגיע לי הכל". כדי ליצור אבחנה פחות פשטנית יותר מדויקת ומעמיקה, שווה להעזר בפסיכולוג. השיר הוא רק פתיח לסאשן. אגב זה מומלץ:  מחשבה טורדנית יכולה לפגוע מאוד באיכות החיים. מכל מקום, השיר הזה משאיר אותנו על מסלול שטוח.
זוהר אסא שר את התובנה בטון מלנכולי, אדם בתוך עצמו הוא גר, מבקש השתתפות בצער חיבוטיו, אבל המוסיקה רק נוגעת ולא מגעת, שלא לדבר על מעבר (מרגשת), אינה מבשרת על מהלכים מיוחדים, שיהפכו את אסא ליוצר-זמר, ואת השיר ליצירה שתציב רף ציפיות חדש ומסקרן.  "איך אפשר לתפוס הכל" שר אסא במעבר אמוציונאלי דרמטי, שאינו מחולל משהו חריג בתרשים פעולות הלב שלי, הגם שנראה כי פיו וליבו שלו שווים.

זוהר אסא לתפוס הכל

עכשיו אני מעיז קצת ועכשיו מותר לי/ ואני יודע ,להפתח זה לא כזה נורא לי
ואת בכלל לא הסיפור פה, הכל כאן זה אצלי/ איך לא הצלחתי לשמור קרוב, איך ויתרתי לעצמי
והנה שוב שזה קורה, שוב אותו סיפור/ אולי הפעם זאת הפעם, בעצם לא וזה ברור

כי איך אפשר לתפוס הכל בעצם/ ועל מה אני מוכן לוותר
ולמה בכלל מגיע לי הכל/ או לפחות קצת יותר
מודה שהתבגרתי, מרגיש את זה כל יום/ הכל נראה לי קצת שונה, הכל מוזר פתאום
ןלפעמים חוזר ההוא מפעם, שחלם ובגדול/ הוא קורא לי להיות קצת הוא, לנסות לתפוס הכל

כי איך אפשר לתפוס הכל בעצם/ ועל מה אני מוכן לוותר
ולמה בכלל מגיע לי הכל/ או לפחות קצת יותר
זה יפה ומרגש אז אני מסמיק/ וזה בדיוק מה שנכון לי
זה לא את או אהבה או שקרה דבר/ זה אף פעם לא נגמר
כי איך אפשר לתפוס הכל בעצם/ ועל מה אני מוכן לוותר
ולמה בכלל מגיע לי הכל/ או לפחות קצת יותר

זוהר אסא פייסבוק

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן