זמר הנשמה בובי וומאק נפטר בגיל 70

/5

בובי וומאק, זמר הנשמה האגדי, מת בגיל 70. סיבת המוות לא נמסרה. וומאק הוכנס להיכל התהילה של הרוק אנד רול אופ פיים ב-2009. הוא אמר אז: "הלוואי ויכולתי לטלפן לסם קוק ולחלוק את הרגע הזה איתו, לדבר על השינוי הגדול. , על כך שברק אובמה נהיה הנשיא השחור הראשון של ארה"ב, מה שמוכיח שאם אתה מסוגל להמתין לשינוי החשוב לך – הוא יגיע".
לא סתם דיבר וומאק על זמר הנשמה סם קוק, חודשים אחדים אחרי מותו ב-1974, וומאק נישא לאלמנתו של קוק, ברברה קמבל. וומאק שהיה נגן אולפן וליווי, הוציא את אלבומו הראשון Fly Me to the Moon ב-1968. בין שיריו הבולטים הראשונים – It's All Over Now, שאומץ ע"י הרולינג סטונס. בהמשך הוציא שורה של אלבומי ריתם נ'בלוז מצליחים, ביניהם Understanding, Across 110th Street בשנים 1972-3 וגם Lookin for a Love Again שיצא ב-1974. אחרי האלבום הזה נעצרה הקריירה שלוורק ב-1981 היא התחדשה עם השיר-להיט הריתם נ' בלוז If You Think You're Lonely Now.
במשך רוב שנות השמונים, נאבק וומאק בהתמכרות לסמים, שבעקבותיה חלה בשורה של מחלות כדלקת ראות, סרטן המעי הגס, סימנים לאלצהיימר. אחרי שהצליח להחלים מהסרטן, הוציא וומאק ב-2012 את The Bravest Man in the Universe (ראו ביקורת), אלבום ראשון אחרי 10 שנות בצורת בהפקת דיימון אלברן. האלבום נכלל ברשימת 50 האלבומים הטובים של מגזין הרולינג סטון לשנת 2012. וומאק אמר בראיון, כי בדיל הזה הוא מבין יותר את השירים שהוא מבצע. וומאק היה בשלבים של הקלטת אלבום חדש עם עזרה מידידים כמו סטיווי וונדר, רוד סטיוארט וסנופ דוג.

על האלבום Bravest Man in the Universe

וידיאו: הופעה מלאה של בובי וומאק בפסטיבל גלסטונברי 2013


שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן