חברי לד זפלין חומקים מתשובה – האם יופיעו שוב

/5

העיתונאים התעניינו יותר בשאלה – האם חברי לד זפלין מתאחדים להופעות נוספות, יותר מאשר בסיבה לכינוסה של מסיבת העיתונאים – סרטם החדש של לד זפלין Celebration Day המתעד הופעתם הבלעדית ב- 2007. לגבי השאלה הנ"ל – חמקו חברי לד זפלין מתשובה ברורה – אם הם מתכננים הופעה נוספת.  במסיסה השתתפו שלושת חברי הלהקה הותיקים – רוברט פלנט, ג'ימי פייג' וג'ון פול ג'ונס.
ג'ימי פייג'
השיב בשאלה לשאלת אחד הכתבים באשר לאיחוד נוסף על הבמה: "האם ראית את הסרט? האם נהנית? אם כך – אנחנו עשינו את העובדה שלנו, הלא כן?" גם רוברט פלנט עשה הכל כדי לחמוק מתשובה ברורה.
וכמובן, דיברו על הסרט המתעד מופע של 16 שירים בהופעה שנועדה להיות הצדעה ל – Ahmet Ertegun המנוח, מנהלה של חברת התקליטים אטלנטיק, מי שהיה הראשון שהחתיים את הלהקה ב-1968. להרכב בהופעה לפני חמש שנים הצטרף בעמדת התופים ג'ייסון בונהם, בנו של מתופף הלהקה המנוח ג'ון בונהם, אותה הגדיר פייג' – "אדירה" ו"אף אחד אחר לא היה יכול לעשות את זה ככה".
זו לא הייתה הפעם הראשונה שחברי הלהקה ניגנו עם ג'ייסון. בפעם הקודמת זה ארע בחתונתו. "אלא שלמרבה הצער", מספר פלנט, "הוא החליט באותו ערב לפרוש עם בת זוגתו למיטה, ואני כידיד המשפחה קיבלתי על עצמי לגשת ולקרוא לו"…

ביקורת האלבום

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן