חובי סטאר

לאירוויזיון

חובי סטאר

הכוכב הבא הגמר
/5

חובי סטאר הוא בחירת הקהל בבית. לא תמיד בחירת הקהל בישראל תאמה את טעם הקהל באירופה. אבל מכל בחינה – חזות חיצונית, מוטיבציה, סגנון, מנגינה, ביצוע – חובי הוא בחירה טבעית, או כפי שקרן פלס אמרה: כשחובי יופיע באירוויזיון כנציג ישראל, היא תהיה רגועה, ותפצח גרעינים על הספה. מילים פשוטות: ניצחון המיינסטרים.
מה חבל ש – Follow The Sun בביצוע גיל חדש לא הגיע לשלב הסופי. השיר שלה היה הבחירה שלי מבחינת פוטנציאל לעשות הרבה דוז פואה. אלא שגיל חדש הכשילה את עצמה, כשלקחה שיר של פרדי מרקורי וקווין – The Show Must Go On, שהיה גדול על מידותיה. הבחירה הגרועה הזו מנעה בסופו של דבר תחרות הוגנת על השיר הזוכה.
מה חבל שאלה דניאל אינה נוסעת לשבדיה. אם חיפשנו משהו מקורי, מיוחד, גרובי, נונשלנטי – זוהי אלה עם השיר Somebody Out There. אלה דניאל היא האיימי ווינהאוס המקומית, והיא הייתה יכולה סוף סוף לתת לייצוג הישראלי גוון מודרני ייחודי. אם חובי  סטאר הוא פוטנציאל שקוף מאוד, אלה דניאל היא מסוג המתמודדים המיוחדים, שיכולים לקחת את כל הקופה בהפתעה גדולה.
הבחירה של הנציג הישראלי לאירוויזיון באמצעות "הכוכב הבא" היא מקצועית ומשרתת סוף סוף את המטרה. אחרי שנים של ניסיונות ברשות השידור למצוא נוסחה נכונה – היו הפעם ארבעה מועמדים טובים להגיע לשבדיה. מכאן והלאה – עובר הכדור למגרש משחקים אחר, שנתון לשיקולי בוחרים, שלחלק מהם ישראל כיום היא כמו בד אדום לשור. זה אומר שחובי סטאר אינו תלוי רק בעצמו.
שופטים מצטיינים: הבחירה שלי – מוקי והראל סקעת – על חשיבה נכונה, ירידה לרזולוציות מקצועיות  כמעט בלי מניפולציות, ללא תאטרליות יתר, ללא היסחפות ושיקולים שלא מן העניין.

אלה דניאל – Happy, Somebody Out There
חובי סטאר – Stay With Me, Made Of Stars
נופר סלמאן – "מנגינה", Made Of Stars
גיל חדש – The Show Must Go On

וידיאו: חובי סטאר – Made Of Stars

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן