חוה אלברשטיין הלכה לעיבוד עם תזמורת ירושלים מזרח מערב

חוה אלברשטיין הלכה לעיבוד עם תזמורת ירושלים מזרח מערב

ממרומי הקריירה שלה חוה אלברשטיין ממשיכה להיות סקרנית, פתוחה, ואפילו להמר על ערב כזה שהוא במידה  מסוימת סוג של ניסוי וטעייה.

4/5

יכולים לקבל חוה אלברשטיין סולו גיטרה, עם פסנתר בנגינת שלומי שבן, עם ההרכב שלה, ויש מצב לתזמורת, לא סתם תזמורת – אלא  אקלקטית, נועזת, זו שפורצת גבולות סגנוניים, בין קלאסי לפופ,  ובעיקר מייצרת תבשילים מערבים בטעם מזרחי.
תום כהן, מנצח תזמורת ירושלים מזרח מערב, רקד הרבה על במת האופרה כדי להוציא לפועל מסכת עיבודים, שניסתה לקחת את חוה אלברשטייין למקומות, שהיא עדיין לא ביקרה בהם בקלאסיקות הכי מוכרות שלה תחת הכותרת "משירי ארץ אהבתי".
חוה לא רקדה. היא נשארה חוה במטר המרובע שלה בארץ שלה, לא נהייתה זמרת "מזרחית", בטח לא רוקרית. היא שרה כמו שהיא יודעת לשיר לפי הנחיות העיבוד של המאסטרו הנלהב. תום כהן חיפש לקחת את הישן והטוב ולהעניק לו, אם להשתמש בשפת החיסונים – מנת דחף. הדרבוקה, הניי, הקאנון לא תמיד קיימו יחסים אורגניים עם השירים, אבל לרוב העניקו להם עושר מוסיקלי מרהיב. זה יכול להיות מקצב של 7/8, עיבוד בניחוח מרוקאי, קישוטי פתיחה של חליל ניי, כינור, חצוצרה ועוד מהלכים שחוה קיבלה בשמחה.
ממרומי הקריירה שלה, חוה אלברשטיין ממשיכה להיות סקרנית, פתוחה, ואפילו להמר על ערב כזה, שהוא במידה  מסוימת סוג של ניסוי וטעייה. הלכה עד הסוף עם הפתיחות והדמיון של תום כהן ותזמורת ירושלים מזרח מערב, שפירגנו לה ביג טיים, נתנה לתזמורים ולעיבודים להוביל אותה ברשימת שירים הכי הכי קלאסית שלה (ראו מטה), שהקהל שמח מאוד לזהות לפי הצלילים הראשונים של התזמורת, לשיר, להתלהב.  חוה בגילה לא איבדה דבר מהקול הנפלא שלה. הוא נשמע צלול ובהיר מתמיד, והתזמורת העניקה לה מרחב חדש להוכיח, שהיא עדיין במיטב שבמיטבה.

צילום מרגלית חרסונסקי

*** מופע פתיחה של עונת תזמורת ירושלים מזרח מערב של האופרה הישראלית. מופע נוסף "משירי ארץ אהבתי" עם חוה אלברשטייין ב-2.1.22 בבית האופרה ת"א.

חוה אלברשטיין ותזמורת ירושלים מזרח מערב – "לילה לילה"

<

בטהובן/ אחמד פואד חסן (אינסטרומנטלי)
האמנם
אניטה וחואן
את חרותי
שלוש אהבותי
חיוכים
פרח הלילך + אנסמבל
לילה לילה + אנסמבל
רמז
חופים
משירי ארץ אהבתי
שיר סיום
כמו צמח בר

חוה אלברשטיין ים תיכונית 

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן