אמיר קוסטוריצה Black Cat White Cat

סרטו של אמיר קוסטוריצה

חתול שחור חתול לבן

פס קול הסרט
4/5

כמו בכל סרטיו של אמיר קוסטוריצה, הבמאי יליד סרביה, המוזיקה היא אלמנט מרכזי ביותר בתוך החגיגה הפרועה והצבעונית. העלילה, כהרגלו של קוסטריצה, כוללת אנסמבל גדול של דמויות המנסות להתחתן, להתגרש, לגנוב, להשתכר עד עילפון ולהישאר שמחים.
השימוש שעושה קוסטריצה במוזיקה בסרטיו הוא כה רחב מימדים עד שהיא הופכת ישות של ממש, פונקציונאלית ומשפיעה. תפקודה מזכיר משהו את המוסיקה של נינו רוטה בסרטי פרדריקו פליני, אבל הרבה יותר נוכחת כמעט לאורך כל הסרט, מכתיבה את העלילה, מופיעה כפסקול, כנגינה חיה ובעיקר כרוח פרצים המניעה את הדמויות במעלליהם הפרועים.
פסקול הסרט הולחן והמבוצע ע"י התזמורת הקרויה Black Cat White Cat Orchestra, למעשה ם אחר לזמורת המוכרת כ – No Smoking Orchestra. אמיר קוסטוריצה שיתף פעולה בכתיבה שמות השירים שמאחוריהם עומדים מלחינים כ – Dejan Sparavalo ו – Dr. Nele Karajlić. המיוחד והמלהיב – תערובת הסגנונות ממוסיקה צוענית, דרום אמריקנית, ועד רוק ופאנק, סוג המוסיקה שיצר גם Goran Bregović גוראן ברגוביץ' לפסי קול.
*** חתול שחור, חתול לבן –  הוא קומדיה רומנטית יוגסלבית משנת 1998 בבימויו של אמיר קוסטריצה.עלילת הסרט אשר מתרחשת במזרח סרביה, מתמקדת במאטקו דסטאנוב, ספסר בטלן צועני המתפרנס מעסקאות מפוקפקות שונות ואשר עסוק בתכנון מעשי שוד שיהפכו אותו לעשיר.

1. Bubamara – Emir Kusturica
2. Duj Sandale
3. Railway Station
4. Jek Di Tharin
5. Daddy Don't Ever Die On A Friday
6. Bubamara
7. Daddy's Gone
8. Long Vehicle
9. Pit Bull
10. El Bubamara Pasa
11. Ja Volim Te Jos / Meine Stadt
12. Bubamara
13. Jek Di Tharin
14. Lies
15. Hunting
16. Dejo Dance
17. Bulgarian Dance
18. Bubamara
19. Black Cat White Cat / Pit Bull

 

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן