טום צ'אפלין –The Wave

The Wave

טום צ'אפלין

הליקון
4/5

סולו ראשון לסולן הלהקה הבריטית Keane. דפי יחסי הציבור מדברים על "מסע מטלטל" לאורך עליות ומורדות בחיים. אכן:  The Wave הוא אלבום אישי חושף יותר מכל מה שצ'אפלין עשה ב- Keane, יותר דרמטי מכל מה שיצר עד היום.
לאורך האלבום עובר קו תחושתי מלנכולי. הקול המתרגש והרגשני פותח את האלבום ב"עדיין ממתין" הלוקח למקומות חשוכים בסיפור שלו. הנה מילים שמתגלגלות מאחד המדרונות שעוסקות במוות ובאובדן. קשה לשים את האצבע על מהות ספציפית של הסיפור.
Buried in the rubble/ There's a boy in trouble/ Clawing at the wreckage/ Sending out a message/ Reaching for a piece of the sky/ Dying to get back to the light
Lost in time/ Long forgotten/ Hung forever/ On the line/ Still waiting behind
גם ב – Hardened Heart,  התחושה העגומה אינה מבהירה את מהות הנרטיב: “drove to the point of madness just to feel something real” האם הוא מתייחס לתקופת התמכרותו לסמים?
מצד שני שיר כמו Quicksand (חול טובעני) הוא קרן אור באפלת הדכדוך. שירים נוספים שהם תרשים תחושתי של צ'אפלין – ‘Hold On To Our Love’ ו – ‘See It So Clear’. צ'אפלין אינו ממציא משהו חדש, אבל יש משהו בקול שלו שמעניק למילים ולמנגינות עומק אמוציונאלי,  סוג של שירה תחושתית משכנעת עד כובשת.

  1. Still Waiting
  2. Hardened Heart
  3. The River
  4. Worthless Words
  5. I Remember You
  6. Bring The Rain
  7. Hold On To Our Love
  8. Quicksand
  9. Solid Gold
  10. See It So Clear
  11. The Wave

Tom Chaplin – Hardened Heart

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן