טייט סטיבנס הוא הזוכה החדש של ה – X Factor, עונה שנייה

/5

זמר הקאונטרי טייט סטיבנס Tate Stevens הוא זוכה העונה השנייה של תוכנית הריאליטי X Factor המשודרת ברשת Fox. סטיבנס גבר על קרלי רוז סוננקלאר Carly Rose Sonenclar ועל ההרכב שזכה במקום השלישי Fifth Harmony. סטיבנס זכה בחוזה של 5 מיליון דולר ווידיאו בהפקצ פפסי שיוקרן בטקס פרסי הגראמי ב- 10 פברואר 2013.
סטיבנס, בן ה- 37 מבלטון מיסורי, שעבד עם המנטור L.A. Reid זכה ב-35 מיליון מצביעים בגמר. בערב הגמר הופיעו One Direction בלהיטה Kiss You והראפר פיטבול בשיר The Climb.
העונה הראשונה של X Factor ארה"ב שנוצרה ע"י סיימון קאוול (לשעבר – "אמריקן איידול", Britain Got A Talent) עלתה בספטמבר 2012. אקס פקטור היא תוכנית מציאות בריטית העוסקת בגילוי הכישרון הבא בעולם המוסיקה. התוכנית עלתה לראשונה בבריטניה בספטמבר 2004. פירוש שם התוכנית הוא אותו גורם X אשר יוצר כישרון. התוכנית החליפה למעשה את ה – "פופ איידול".
צוות השופטים המקורי כלל את שריל קול, פאולה עבדול, ואת אל.איי רייד קול הודחה אחרי שתי תוכניות אודישן והוחלפה ע"י הזמרת והרקדנית ניקול שרזינגר. אבל עבדול ו – שרזינגר עזבו את התוכנית והוחלפו ע"י בריטני ספירס ודמי לובאטו.

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן