טיילור סוויפט Ever More

טיילור סוויפט הוציאה אלבום חדש חמישה חודשים אחרי "פולקלור"

סוויפט: "פשוט לא יכולנו להפסיק לכתוב שירים"

/5

Evermore, אלבום האולפן התשיעי של הזמרת והיוצרת טיילור סוויפט, יצא פחות מחמישה חודשים (11 בדצמבר 2020) לאחר אלבום האולפן השמיני של סוויפט, Folklore. טיילור מגדירה אותו "אלבום אחות" לקודמו.
אלמנט ההוצאה בהפתעה משותף לשניהם. ההכרזה עליהם היתה ברשתות החברתיות שעות לפני יציאתם.
החדש מוגדר "רוק אלטרנטיבי" או "רוק קאמרי" שמרחיב את אלמנט האינדי של "פולקלור", וסובב סביב סיפורים שלא סופרו בקודמו.
טיילור שיתפה הופעות אורח של הלהקות האמריקאיות Bon Iver (בון אייבר) , Haim וה- National. הסינגל המוביל הוא "Willow", הוקרן בבכורה עם קליפ בבימוי עצמי במקביל להשקת האלבום. עם יציאתו זכה Evermore לשבחים מצד מבקרי המוזיקה, ששיבחו ההפקה הניסיונית שלה.

סוויפט הצהירה באינסטגרם, כי בהמשך ליציאתו של "פולקלור" – "פשוט לא יכולנו להפסיק לכתוב שירים",  ותיארה את הפיתוי להמשיך – "כאילו אנו עומדים על קצה היער הפולקלורי, כשהברירה היא להסתובב ולחזור או לנסוע הלאה לתוך יער המוסיקה הזו. בחרנו לנדוד עמוק יותר. הרגשתי פחות עוזבת ויותר כאילו אני חוזרת"…

באשר לנושאים הקשורים ל"פולקלור" ולאלבום הזה, היא כותבת "אהבתי את האסקפיזם שמצאתי בסיפורים הדמיוניים / לא הדמיוניים האלה.
בהתייחס לתקנות הסגרים עד חג המולד לאור מגיפה הקורונה המתמשכת כתבה סוויפט כי" אני יודעת שגם עונת החגים תהיה קשה נפשית לרובנו, ואם יש מישהו מכם שפונה למוזיקה כדי להתמודד עם יקרים שהלכו לעולמם כמו שאני עושה, האלבום הזה הוא בשבילכם".

טיילור סוויפט – פולקלור

Taylor Swift – Willow

האתר של טיילור סוויפט

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן